Ik heb gister zitten klooien met een freeware tooltje fsync.exe. En nu lijkt een map corrupt geworden te zijn. Alle acties die ik doe leveren een Access Denied op. Er zit geen spannende data ofzo in en wil hem eigenlijk gewoon verwijderen! Maar wat ik ook doe, ik kom er niet in.
Zelf Geprobeerd:
- met cacls.exe en tabblad Beveiliging(geavanceerd) rechten aan admin proberen te geven en owner te worden. Alle acties leven een Access denied op.
- schijfcontrole, geen fouten gevonden
- fouten logboek gechecked maar niets specataculairs
Nog niet geprobeerd:
- opnieuw opstarten, maar is voorlopig ook niet mogelijk, server staat in een productieomgeving kan er niet even uit!
Voor de duidelijkheid, ik heb dit alles geprobeerd als Adminstrator lokaal ingelogd op de server!
Zelf Geprobeerd:
- met cacls.exe en tabblad Beveiliging(geavanceerd) rechten aan admin proberen te geven en owner te worden. Alle acties leven een Access denied op.
- schijfcontrole, geen fouten gevonden
- fouten logboek gechecked maar niets specataculairs
Nog niet geprobeerd:
- opnieuw opstarten, maar is voorlopig ook niet mogelijk, server staat in een productieomgeving kan er niet even uit!
Voor de duidelijkheid, ik heb dit alles geprobeerd als Adminstrator lokaal ingelogd op de server!
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...