Toon posts:

XAMPP vs ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen here tweakers,

Gebruik hier al een tijdje het gratis pakket van XAMPP, nou ben ik eigelijk opzoek naar een soortgelijke variant (met eventueel meer mogelijkheden)

Ben niet geheel tevreden over de interface en bepaalde irriterende dingen van XAMPP, voor de rest gewoon goeie software alleen ben ik benieuwd wat menig tweaker gebruikt om local websites aan te passen en daarna pas te exporteren.. zodat je een ´´veilig´´ werkgebied heb als ´t waren.

Dus simplified, wat is een goede cocurrent van XAMPP?

M.V.G

- Charly

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Zelf gebruik ik : WAMP
Waarom ? geen idee.. was toen me 1ste google hit :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

[google=easyphp]

Specs Computer

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 20:42
WAMP is inderdaad een mooie tegenhanger, maar misschien is het handig dat je even duidelijk maakt wat je nou precies irriteerd aan XAMPP en wat je anders zou willen zien. Dan kunnen we je wat doelgerichter tips geven in plaats van in het wilde weg pakketen op te sommen.

Uiteraard kun je ook nog zelf los Apache, PHP en MySQL enz installeren. Dan kun je zelf helemaal de configuratie bepalen. :)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 21:15

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mac_Cain13 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:00:
WAMP is inderdaad een mooie tegenhanger, maar misschien is het handig dat je even duidelijk maakt wat je nou precies irriteerd aan XAMPP en wat je anders zou willen zien. Dan kunnen we je wat doelgerichter tips geven in plaats van in het wilde weg pakketen op te sommen.

Uiteraard kun je ook nog zelf los Apache, PHP en MySQL enz installeren. Dan kun je zelf helemaal de configuratie bepalen. :)
Ik denk idd dat wanneer je zoekt naar meer features je het beste alles zelf kunt installeren en configureren. Het is even een bult werk maar ook ontzettend leerzaam :)

I am the great Cornholio!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Wilde net het zlefde zeggen. Ik heb nooit voor XAMPP Gegaan, omdat het simpelweg niet lekker werkte hiero. Even een half uurtje zelf configgen (de volgende keer kan je dit in 3 minuten) en je weet precies hoe en wat. Plus de kick als je eigen geconfigde webserver start ;)

There is no replacement for displacement!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb zelf ook wel eens met PHPtriad gewerkt om alles in 1 keer te installeren. Maar moet zeggen dat dat niet echt gewledig werkte (het startte simpelweg niet).
Handmatig het zaakje installeren werkt in ieder geval wel beter, maar is wel een stuk rottiger om te doen.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

tja.. kwestie van smaak he kijk anders hier.. hier heb je een hele verzameling.. http://www.hotscripts.com...ervers/Installation_Kits/ .. mijn favoriet is:
The Uniform Server.. waarom? minste memory impact..
Pagina: 1