In januari heb ik voor het eerst een functioneringgesprek bij me nieuwe werkgever. Ze willen, logisch, dat ik me goed voorbereid.
Het doel van het gesprek lijkt me duidelijk. Me eigen functioneren en de voortgang van me ontwikkeling bespreken. Daarbij, zeggen ze, dat het een geschikt moment is voor een tussentijds evaluatie van de afgesproken resultaten.
Deze resultaten kan je afspreken met je leidinggevende voor bijvoorbeeld meer salaris ed.
Tevens zeggen ze:
Tijdens het gesprek wordt o.a. het volgende besproken:
tussentijdse evaluatie; functioneren en resultaat, ontwikkeling (competenties), coaching/begeleiding
en in het algemeen:
een feedback van leidinggevende, voor verbeteringen, bijdrage organisatie waar ik nu gedetacheerd ben.
Daarbij moet ik er ook voor zorgen dat mijn profiel up-to-date is.
Dit zijn volgens mij standaard dingen maar:
Wat kan ik nog meer voorbereiden om echt te spetteren tijdens het gesprek?
Hoe kan ik me extra voorbereiden om een perfecte indruk achter te laten?
Natuurlijk wil ik niet met mijn mond vol tanden staan maar iets extra's meegeven aan hun lijkt me altijd op zijn plaats
Heeft iemand hierin meer ervaring waarvan hij/zij zei van: Ja dat moet je absoluut doen want daar scoor je extra punten mee?
Het doel van het gesprek lijkt me duidelijk. Me eigen functioneren en de voortgang van me ontwikkeling bespreken. Daarbij, zeggen ze, dat het een geschikt moment is voor een tussentijds evaluatie van de afgesproken resultaten.
Deze resultaten kan je afspreken met je leidinggevende voor bijvoorbeeld meer salaris ed.
Tevens zeggen ze:
Tijdens het gesprek wordt o.a. het volgende besproken:
tussentijdse evaluatie; functioneren en resultaat, ontwikkeling (competenties), coaching/begeleiding
en in het algemeen:
een feedback van leidinggevende, voor verbeteringen, bijdrage organisatie waar ik nu gedetacheerd ben.
Daarbij moet ik er ook voor zorgen dat mijn profiel up-to-date is.
Dit zijn volgens mij standaard dingen maar:
Wat kan ik nog meer voorbereiden om echt te spetteren tijdens het gesprek?
Hoe kan ik me extra voorbereiden om een perfecte indruk achter te laten?
Natuurlijk wil ik niet met mijn mond vol tanden staan maar iets extra's meegeven aan hun lijkt me altijd op zijn plaats
Heeft iemand hierin meer ervaring waarvan hij/zij zei van: Ja dat moet je absoluut doen want daar scoor je extra punten mee?