Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spetteren op je functioneringsgesprek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.006 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
In januari heb ik voor het eerst een functioneringgesprek bij me nieuwe werkgever. Ze willen, logisch, dat ik me goed voorbereid.

Het doel van het gesprek lijkt me duidelijk. Me eigen functioneren en de voortgang van me ontwikkeling bespreken. Daarbij, zeggen ze, dat het een geschikt moment is voor een tussentijds evaluatie van de afgesproken resultaten.

Deze resultaten kan je afspreken met je leidinggevende voor bijvoorbeeld meer salaris ed.

Tevens zeggen ze:
Tijdens het gesprek wordt o.a. het volgende besproken:
tussentijdse evaluatie; functioneren en resultaat, ontwikkeling (competenties), coaching/begeleiding

en in het algemeen:
een feedback van leidinggevende, voor verbeteringen, bijdrage organisatie waar ik nu gedetacheerd ben.

Daarbij moet ik er ook voor zorgen dat mijn profiel up-to-date is.

Dit zijn volgens mij standaard dingen maar:
Wat kan ik nog meer voorbereiden om echt te spetteren tijdens het gesprek?
Hoe kan ik me extra voorbereiden om een perfecte indruk achter te laten?
Natuurlijk wil ik niet met mijn mond vol tanden staan maar iets extra's meegeven aan hun lijkt me altijd op zijn plaats

Heeft iemand hierin meer ervaring waarvan hij/zij zei van: Ja dat moet je absoluut doen want daar scoor je extra punten mee?

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-11 05:54

psy

Bij ons was het functioneringgesprek altijd een zeer vrijblijvend gesprek over hoe het ging en of ik het naar mijn zin had. En aangezien ik meestal het hele ontwikkelingsplan maar onzin vond en het nooit invulde waren we daar meestal snel klaar mee.
Het is toch geen sollicitatiegesprek? Ik heb er by the way nooit nadeel van ondervonden, zolang de klant tevreden was, was ik tevreden en mijn baas dus eigenlijk ook.

[ Voor 19% gewijzigd door psy op 16-11-2005 10:27 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik hoef alleen maar een vragenlijstje in te vullen en daarna even alles door te lopen tijdens het gesprek. Daarna nog even een beetje praten en dat was het.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 22:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is vooral handig om te weten op welk niveau je competenties zouden moeten zitten. Probeer hierbij praktijk voorbeelden te verzinnen waaruit blijkt dat je boven dit niveau uitstijgd. Daarnaast lijkt het me handig om goed op te letten dat je op de juiste plekken mijn of m'n gebruikt ipv me. Dat staat enorm knullig.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• snrg_Paco
Ok dus wat ik zou moeten uitzoeken is welke competenties er op mijn niveau zijn en welke ik nu bezit plus de competenties die boven mijn niveau zijn en daar invulling op geven zodat ik wat op de zaken vooruit loop.

Dat is idd wel een sterk punt want dan geef je blijk jezelf te kunnen ontwikkelen zonder dat je daarvoor een coach nodig te hebben.
Daaruit blijkt ook natuurlijk dat je een expliciete richting op wil wat weer leid uit bepaalde cursussen of opleidingen...

Bedankt voor deze snelle hulp maar zijn er mogelijk nog andere punten?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

snrg_Paco schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:21:
Is dat noodzakelijk? Lijkt me een vervelende werkgever/baas als dat moet. Zoals eerder gezegd, een functioneringsgesprek is gewoon een samenvatting van het hele jaar. Ik denk dat die voorbereiding hem vooral ligt in een stukje zelfreflectie. Wat is goed gegaan? Maar vooral ook: Wat zijn eventuele verbeterpunten?
Dat kan maar op 1 manier: Door het hele jaar de perfecte werknemer te zijn. Vrees niet, als je goed gewerkt hebt dan kun je dat niet verneuken op zo'n gesprek hoor (hoe je je dat ook voor wilt stellen). Als je het hele jaar een lambal bent geweest, dan maak je dat ook niet goed in zo'n gesprek. Verder neem ik aan dat je baas je kent, dus waarom die drang naar een perfecte indruk?
Natuurlijk wil ik niet met mijn mond vol tanden staan maar iets extra's meegeven aan hun lijkt me altijd op zijn plaats
Ik zou me iets minder prestatiegericht instellen voor zo'n gesprek (het is tenslotte een evaluatie, geen verkoop-talk ofzo ;)) en vooral even naar mezelf kijken. Dat is, zeker de eerste keer, lastig, maar wen er maar aan. ;)
Heeft iemand hierin meer ervaring waarvan hij/zij zei van: Ja dat moet je absoluut doen want daar scoor je extra punten mee?
Zoals ik al zei, punten scoor je dus niet in het gesprek, maar door het hele jaar goed werk te verrichten! Een goed ding is je open opstellen en niet dicht te klappen bij kritiek (bv. "Ik vind dat je manier van documenteren een verbeterpunt is, waar we je deze blablabla-cursus voor aan kunnen bieden"). Als je een beetje eerlijk naar jezelf gekeken hebt dan moeten zulke dingen ook niet als donderslag bij heldere hemel komen.

Veel succes en maak je niet te druk!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• snrg_Paco
Is dat noodzakelijk? Lijkt me een vervelende werkgever/baas als dat moet. Zoals eerder gezegd, een functioneringsgesprek is gewoon een samenvatting van het hele jaar. Ik denk dat die voorbereiding hem vooral ligt in een stukje zelfreflectie. Wat is goed gegaan? Maar vooral ook: Wat zijn eventuele verbeterpunten?
Het is een functioneringsgesprek voor mij van de afgelopen 5 maanden. Ik vind dat ik mezelf wel moet profileren binnen het bedrijf om hogere niveaus aan te pakken. Binnen mijn bedrijf is er weinig concurrentie maar als het er op aankomt dan duwen ze je allemaal de stront in (denk ik) :) Zelfreflectie is idd wel belangrijk. Voorbereiding hierin zal ik ook zeker doen. Hierin moet ik ook kijken naar de toekomst waar ik heen wil gaan.
Dat kan maar op 1 manier: Door het hele jaar de perfecte werknemer te zijn. Vrees niet, als je goed gewerkt hebt dan kun je dat niet verneuken op zo'n gesprek hoor (hoe je je dat ook voor wilt stellen). Als je het hele jaar een lambal bent geweest, dan maak je dat ook niet goed in zo'n gesprek. Verder neem ik aan dat je baas je kent, dus waarom die drang naar een perfecte indruk?
Ik ben pas begonnen bij dit bedrijf dus zo goed kennen ze me ook niet denk ik. Ik heb met mijn leidinggevende twee keer gepraat. Hij moet een goede psyciater zijn om mijn in twee keer te doorgronden. Ik zal het ook niet verneuken op het gesprek maar wil graag iets meer doen dan al mijn andere collega's die dezelfde FG hebben

Verder zal ik idd goed naar mezelf moeten leren kijken. Dit is er al ingeschreven bij me HBO-studie en de bedrijfstakken nemen niet moeiteloos over. Maakt me weinig uit maar zal me hierop dus wel goed op moeten voorbereiden.

Thnx!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hoe bedoel je "hogere niveau's aanpakken"? ;) Als je wilt groeien binnen het bedrijf, dan moet je je ook eerst bewijzen, dat duurt gewoon een tijdje. Dit is je eerste baan neem ik aan?

Stel je er nu niet teveel van voor, het is gewoon een evaluatietje en er wordt denk ik ook gekeken naar de toekomst. Zolang je je niet al teveel als een "ik weet het beter" mannetje opstelt, dan zal het wel loslopen. En denk aan die zelfreflectie. Je bent niet perfect, punt, dus weet waar je je kunt verbeteren. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• The Eagle
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een beetje bedrijf heeft de procedure en de vragen van een functioneringsgesprek standaard beschikbaar. Loop even naar de afdeling PZ en vraag ze of ze het regelement omtrent functioneringsgesprekken voor je hebben. Dikke kans dat je dan een klein pak papier krijgt, waar alle vragen die gesteld moeten worden, in staan. Kun je jezelf enerzijds mooi voorbereiden, anderzijds kun je vast je punten op papier zetten die je besproken wilt hebben - en nog bij het juiste kopje ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 14:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

standaard punt bij mij is de vraag 'waar zie je jezelf over 1,2 of 5 jaar', en vragen waar het bedrijf jou over die tijd ziet.

¯\_(ツ)_/¯

• Rejgun
  • Laatst online: 23:34

Rejgun

Leven is Bier drinken

Voorbereiden op een fnctioneringsgesprek?

Ik heb het nooit gedaan en ken ook niemand die zich er echt op voorbereidt. Pas op dat je geen verhaal uit je kop gaat zitten stampen daar! Een dergelijk gesprek is enkel over en weer aangeven wat je van het bedrijf/jezelf/leidinggevende vind. Dit werk in mijn optiek altijd het beste als het spontaan is en niet uit het hoofd geleerd.

Audi: Vorsprung durch Technik

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 17:08
Enige voorbereiding kan geen kwaad, maar je moet niet de illusie hebben dat je met 1 gesprek zijn/haar mening kunt bijstellen.
Bedenk welke werkzaamheden je allemaal het afgelopen jaar hebt uitgevoerd en wat voor specifieke kennis en ervaring je nu hebt. En zijn de klanten waar je hebt gewerkt tevreden over jou?
Dit kunnen argumenten zijn om je werkgever te overtuigen van salarisverhoging.

Een functioneringsgesprek heeft 2 kanten: je mag ook je werkgever beoordelen, natuurlijk wel diplomatiek blijven.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Niet spetteren! :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het gesprek heeft betrekking op het verleden dus je kunt daar niet zoveel meer aan doen.

Het enige is dat je van te voren zelf reflecteerd op je functioneren. Kijk wat je hebt gedaan, wat je goed hebt gedaan, wat beter had kunnen doen, wat je hebt geleerd, welke invloed/impact het heeft gehad.
Als het goed is heb je dan geen verassingen tijdens je gesprek, want slecht functioneren meldt men (klant, manager) natuurlijk meteen (;))!

Heb je de klant(en)/opdrachtgevever(s) eens gevraagd op feedback op je functioneren?

Ik lees net terug dat het pas in januari plaats vindt, dus kun je nu al "verbeter acties" uit gaan zetten of gebruik maken van het geleerde/ervaring die je op hebt gedaan.

iets in de trant van
jij: in oktober bleek dat ik geen kennis had van X
manager; hoe ben je er mee omgegegaan
jij: ik heb een boek X gekocht en heb dat door gelezen, in november met een ervaren collega meegewerkt
manager: heeft het wat opgeleverd, waar sta je nu
jij: Het heeft veel opgeleverd, ik heb in mijn eentje in december X gedaan in het project en dat is goed bij de klant bevallen

Het hoeft niet zo zeer secifieke technische kennis te zijn, het kan ook inzicht zijn, mensen kennis/het omgaan met mensen, het omgaan met organisaties, het werken in teams, project aanpak etc. Het mooiste is als het gene echt waar is en (objectief) te toetsen is.

Als je elk "negatief" punt of tekort uit je zelf reflectie kan ombuigen naar een positief punt dan heb je al een goed verhaal en kun je niet anders als positief scoren :) Je hoeft niet aan alles al te werken, als je dingen hebt geplanned is ook goed (denk bv aan cursussen)

[ Voor 64% gewijzigd door jeanj op 29-11-2005 21:42 ]

Everything is better with Bluetooth

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Rejgun schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:52:
Voorbereiden op een fnctioneringsgesprek?

Ik heb het nooit gedaan en ken ook niemand die zich er echt op voorbereidt. Pas op dat je geen verhaal uit je kop gaat zitten stampen daar! Een dergelijk gesprek is enkel over en weer aangeven wat je van het bedrijf/jezelf/leidinggevende vind. Dit werk in mijn optiek altijd het beste als het spontaan is en niet uit het hoofd geleerd.
Eens. Goed over wat dingen nadenken die je bijvoorbeeld niet aanstaan is wel goed. Dat je een onderbouwd verhaal kan brengen en ze je niet met 1 ding onderuit kunnen halen in de zin van.. loze argumenten van jouw kant.

Gaat het bij jou in functioneringsgesprek ook over beloning? Dat is een beetje per bedrijf anders, maar anders goed nadenken waarom je meer zou verdienen dan dat je verdient en met argumenten komen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Pff, wordt altijd zo moe over al dat gelul over prestaties en competenties en weet ik wat nog meer.
Ik werk voor jou, jij geet mij daar een zak geld voor. Sim-pel
Zie je dat het kut gaat, dan zeg je me dat. Zie je dat het goed gaat, dan geef je een complimentje (of iets meer in die zak, dat mag ook :+ ).
beschuitfluiter schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:21:
standaard punt bij mij is de vraag 'waar zie je jezelf over 1,2 of 5 jaar', en vragen waar het bedrijf jou over die tijd ziet.
Gewoon, op deze stoel zelfde werkzaamheden.
Kan mij het nou rotten dat ik over 2 jaar nog steeds hetzelfde werk doe.
Ik houd van mijn werk, ben toch wel redelijk goed als ik het zelf zeggen mag en heb geen enkele ambitie in een andere richting.
Nee, we moeten vooral in het keurslijf dat je perse altijd hogerop moet willen en die geweldige functie van afdelingschef wil hebben. Nee bedankt, laat mij maar lekker dat doen waar ik goed in ben en mijn hartje ligt.

Maar verder succes met je gesprek hoor :+

Tijd voor een nieuwe sig..

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 08:41

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Koffie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:05:
Pff, wordt altijd zo moe over al dat gelul over prestaties en competenties en weet ik wat nog meer.
Zie je dat het kut gaat, dan zeg je me dat. Zie je dat het goed gaat, dan geef je een complimentje (of iets meer in die zak, dat mag ook :+ ).

[...]

Ik houd van mijn werk, ben toch wel redelijk goed als ik het zelf zeggen mag en heb geen enkele ambitie in een andere richting.
Nee, we moeten vooral in het keurslijf dat je perse altijd hogerop moet willen en die geweldige functie van afdelingschef wil hebben. Nee bedankt, laat mij maar lekker dat doen waar ik goed in ben en mijn hartje ligt.

Kijk, eindelijk eens iemand die ook zo is als ik. :D
De arbeidsmarkt wordt steeds amerikaanser met al die onzin van competenties en skill assesments en competence centers. Ik ben gewoon een programmeur en ik doe precies hetzelfde als ik 5 jaar geleden deed en wat ik over 5 jaar ook zal doen. Het feit dat ik geen sociale vaardigheden heb wil niet zeggen dat ik op een "sociale competentie cursus" gestuurd wil worden om te werken aan zwakke plekken. Dat betekent gewoon dat je me in moet zetten op programmeer klussen.

Helaas worden de competenties tegenwoordig gequantificeerd in het aantal certificeringen dat men gehaald heeft. Je moet nu opeens allerlei diploma's gaan halen voor het werk dat je al jaren doet. :r En dan heb je van die mensen met zo'n CV die vol staan met van die diplomaatjes en niks kunnen. :X

Marty (ISO9660 gecertificeerd)

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
metamarty schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:21:
[...]
Ik ben gewoon een programmeur en ik doe precies hetzelfde als ik 5 jaar geleden deed en wat ik over 5 jaar ook zal doen. Het feit dat ik geen sociale vaardigheden heb wil niet zeggen dat ik op een "sociale competentie cursus" gestuurd wil worden om te werken aan zwakke plekken. Dat betekent gewoon dat je me in moet zetten op programmeer klussen.
En als over 2 jaar nu blijkt dat jouw functie verandert in een functie waarin het belangrijk is dat je betere sociale vaardigheden nodig hebt? Te denken valt vooral aan communicatie met de klant(en).

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Hoe hoger je komt hoe harder je valt hè :) Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tevreden zijn met hun baan en daar niets meer aan willen veranderen hoor; die verdienen goed en worden gewaardeerd. Dan kun je je wel helemaal afbeulen voor net dat beetje loonsverhoging, of dat extra diploma, maar ja of dat het dan waard is.

leoaq.fm // Jeune Loop

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 08:41

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Lethalis schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:48:
[...]

En als over 2 jaar nu blijkt dat jouw functie verandert in een functie waarin het belangrijk is dat je betere sociale vaardigheden nodig hebt? Te denken valt vooral aan communicatie met de klant(en).
Mijn functie veranderd niet want ik zit in de detachering. Ik kan hoogstens naar een andere werkgever gaan, maar dan kan ik dus vantevoren de functie eisen bekijken. Ik geloof dat ik meer dan goed maak in technische kennis wat ik mis aan sociale vaardigheden. Ik loop alleen vaak tegen het verwachtingspatroon aan dat mensen hebben van medewerkers. Men stelt dingen als een "POP" op wat impliceert dat ik allerlei trainingen zou willen volgen. Ik heb grote moeite met sociale zaken als trainingen en examens (autisme stoornis) en doe dus liever gewoon mijn werk waar ik voor betaald wordt. Ik leer dingen bij door thuis open source projecten te doen en gratis software te schrijven (relationeel dbms, diverse compilers, linux kernel modules, multiserver gaming netwerk met nu 100000+ subscribers), maar men kan geen goede uurtarieven voor mij krijgen omdat ik niet "gecertificeerd" ben ergens in. |:(

Verwijderd

Overigens is voor mij een functioneringsgesprek altijd 2-wegs geweest: niet alleen praten over hoe ik een betere werknemer kan zijn, maar ook over hoe zij een betere werkgever kunnen zijn. Misschien dat dit voor TS na vijf maanden wat minder van toepassing is.

Een 'strategie' voor dit soort gesprekken kan het toepassen van de STAR-methode:

- Situation: beschrijf een situatie waar je in de afgelopen tijd mee te maken hebt gehad
- Task: beschrijf de taken die jij kreeg om met die situatie om te gaan
- Action: beschrijf de acties die je binnen die taken hebt ondernomen
- Result: beschrijf hou jouw acties het eindresultaat (positief) hebben beinvloed.

Voorbeeld:
S: Eind oktober kwam een klant terug met een moeilijk te traceren bug in het product wat eerder was opgeleverd.
T: Ik kreeg de taak om de bug zo snel mogelijk te vinden en op te lossen
A: Na enkele korte gesprekken met de klant wist ik de bug te reproduceren en op te lossen. De verbeterde versie werd binnen een week opgeleverd. Ik heb persoonlijk andere klanten met hetzelfde product benaderd voor een upgrade.
R: Niet alleen zijn er sinds de oplossing geen klachten meer binnengekomen, het vernieuwde klantcontact heeft inmiddels al weer twee nieuwe opdrachten opgeleverd.

Je hoeft het uiteraard niet zo strak in dit stramien te presenteren. Met een beetje oefenen kun je het prima in een normaal gesprek verweven.

Ik heb deze methode al meerdere malen succesvol toegepast in zowel functioneringsgesprekken als sollicitatiegesprekken.
http://www.google.com/sea...hod+interview&btnG=Search
Zorg ervoor dat je om kan gaan met vragen over specifieke voorbeelden van je eigen prestaties in het verleden. Neem dus eens een avond de tijd om oude notities en emails door te nemen om jezelf te herinneren aan wat je de afgelopen tijd hebt gedaan. Dit zorgt ervoor dat je kunt laten zien dat je je bewust bent van je eigen gedrag en prestaties -- zowel in positieve als negatieve zin.

• The Eagle
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Koffie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:05:

[...]

Moet ineens denken aan een oude ondertitel van je. Wat iets met bot enzo :P
Maar goed, een functioneringsgesprek is gewoon idd wat je zegt: waar stond je vorig jaar, wat is er verbeterd en hoe is dat gebeurd, wat zijn je sterke en zwakke punten en hoe ga je daar mee om.
Als ik de TS een tip mag geven: maak een SWOT-analyse van jezelf.
[sub]SWOT = Strenghts, Weaknesses, Oppertunities en Treasures, oftewel: sterke punten, zwakke punten, kansen en +/-meerwaarden

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Rejgun
  • Laatst online: 23:34

Rejgun

Leven is Bier drinken

Vandaag mijn functionerings/beoordelings gesprek gehad:
korte samenvatting:

Alles gaat goed, dat weet ik zelf, en als jullie niet tevreden waren geweest dan mag ik er vanuit gaan dat me dit gedurende het jaar wel duidelijk was gemaakt. Dit werd door de werkgever bevestigd.

resultaat: 11,5 % opslag (ja, het gaat goed in de verzekeringsbranche)

[ Voor 12% gewijzigd door Rejgun op 13-12-2005 19:08 ]

Audi: Vorsprung durch Technik

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 22:31
Ik had mijn gesprek 2 weken geleden , en liep vrij goed.
Het was pas mijn 3de functioneringsgesprek , maar breng ze altijd wel positief door.
Ik moet wel toegeven dat de meeste wel staan te kijken van mijn zakelijke aanpak , ivm mijn leeftijd(19).

Zo had ik afgelopen gesprek ruim 6 punten , welke in strijd waren met de CAO.
Ook heb ik aangedragen , dat er onwijs veel vraag is in mijn branche(elektro)...dus dat ik wel meer in gedachte had als de standart 1% loonsverhoging.

Dit kon ik onderbouwen doordat ik ruimte tijd van te voren , rond gesoliciteerd heb...en zowiezo met 3 bedrijven een 2de gesprek aan ga ;)

Draag ook aan , dat je graag betaald wil worden naar prestaties.
Hoor je dus van hun kant je alles goed doet , verteld dan ook dat je toch wat meer geld wilt.

Ik hoor deze week van mijn huidige werkgever wat hun als tegenbod doen...al verwacht ik dat ze me wel willen houden ;)
Pagina: 1