Toon posts:

[PC] PS2-gamepad stopt ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP pro NL SP1, en een PS2-gamepad aangesloten op de USB-poort via een Super Dual Box
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:i86wNPsQB_4J:www.mayflash.com/pc/pc013/images/1-2.jpg

werkt prima, maar na een tijdje vindt ie m niet meer!

BIjv: ik zet sochtends de pc aan, en smiddags als ik thuiskom wil ik gamen, dan moet ik eerst resetten want hij doet helemaal niets meer!

Zelfde gebeurt als ik een spelletje speel, dat spel afsluit en later weer opstart, dan issie m ook kwijt.

Het lijkt wat met de driver te maken te hebben, als ik in configscherm naar spelbesturingen ga, dan eigenschappen, dan opent zich een venstertje met de knoppen enz in beeld, die reageren op indrukken. Doet het gamepad t niet in het spel, dan duurt het langer voor het eigenschappen-schermpje in spelbesturingen zich opent, en reageert de pc ook niet meer op input van het gamepad.
Ik heb de laatste driver al van internet geplukt, maar het werkt nog steeds niet.
iemand een idee?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

Cyphax

Moderator LNX
Als je de driver van dat ding NIET installeert werkt ie ook (je mist dan wel een paar opties zoals force feedback, en hij wordt dan herkend als een HID device), als je dat eens probeert, gaat ie dan ook de mist in na een tijdje?
Dan kan het ook een hardwareprobleem zijn..
Ik heb deze ook, en nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 16-11-2005 10:55 ]

Saved by the buoyancy of citrus