W800i bleutooth met pda te gebruiken voor internet?

Pagina: 1
Acties:

• Arrow1800
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
hallo mensen,

ik heb de sony ericcson w800i telefoon. ik ben ervan op de hoogte dat deze telefoon over bluetooth beschikt en over een modem. nu is mijn vraag:

is het mogelijk dat ik met een pda welke ook over bleutooth beschikt verbinding kan leggen met mijn telefoon en dan in kan bellen bij een provider zodat ik kan internetten op de pda ?

of moet ik het misschien anders opzetten ?

PS. de pda die ik hiervoor op het oog had is: palmOne Tungsten E2

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja dat kan. Daarvoor heb je een abonnement nodig (met prepaid werkt het alleen bij Telfort). Je pairt de twee apparaten en zorgt ervoor dat je de drivers van Sony Ericsson op je Palm staan. Met de settings voor verbindingen maak je een inbelverbinding zoals je die ook zou maken als je met een modem aan de pc zou inbellen. Daarvoor heb je een inbelaccount nodig van een internetprovider. Soms werken de 0676-nummers niet vanaf een mobiele telefoon. In dat geval moet je bij de internetprovider een lokaal inbelnummer opvragen (020-nummer bijvoorbeeld). Providers hebben die nummers vaak wel voor klanten die vanuit het buitenland willen inbellen.

Inbellen kost je alleen wel geld voor elke minuut dat je verbinding hebt. Bij de meeste abonnementen gaat het niet van je belminuten af. Handiger en goedkoper is het om een gprs verbinding te maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Arrow1800
ok. bedankt,

maar ik begrijp dat het ook dus ook goed mogelijk moet zijn om het te doen via GPRS?. ik heb namelijk zojuist de instellingen gedownload van de telfort site. en kan nu een gprs verbinding opzetten.

is het dan ook mogelijk om de gprs verbinding van de telefoon te gebruiken om te internetten op de pda via bleutooth?

• Arrow1800
is dit evt ook mogelijk met deze pda ?

http://www.acer.nl/acereu...txParam=nl&crc=1291492717

dit is een pda met windows mobile erop. wat inhoud dat er een internet explorer aanwezig is. waardoor ik zeker weet dat ik normale pagina's kan bekijken

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 21:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Jazeker, dat is mogelijk. Normaal pagina's bekijken blijft een probleem hoor. PocketIE is lang niet zo geavanceeerd.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Arrow1800
hmm,

wat ik van plan ben is een eigen pagina programmeren m.b.v. php/html. ik kan evt een ander formaat webpagina maken. word het dan wel mogelijk?

wat bedoel je precies met normaal bekijken van pagina's kan niet ? wat kan dan wel?
Pagina: 1