Ik zou graag van een text die ik in flash typ (in de swf online dus), met een embeded font, een export willen generenen die compleet in vectoren is. in een van de volgende bestandsformaten
Ai,Eps,Stx,Cst
Dit zijn formaten die een snij plotter accepteren. Kort door de bocht.. De applicatie laat dus toe dat ik op internet een text in type. Ik zeg "maak output bestand" en ik krijg een van de bovenstaande bestanden. De truk hierin is dus het probleem dat ik van een embeded font paden moet maken. Een vierkantje of rond etc...etc lukt me wel...maar bij het font omzetten heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Het zou dus bv ook in php mogen...
Dus Flash - > "output :grote text, font, kleur" ->PHP - >Plotter bestand!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ai,Eps,Stx,Cst
Dit zijn formaten die een snij plotter accepteren. Kort door de bocht.. De applicatie laat dus toe dat ik op internet een text in type. Ik zeg "maak output bestand" en ik krijg een van de bovenstaande bestanden. De truk hierin is dus het probleem dat ik van een embeded font paden moet maken. Een vierkantje of rond etc...etc lukt me wel...maar bij het font omzetten heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Het zou dus bv ook in php mogen...
Dus Flash - > "output :grote text, font, kleur" ->PHP - >Plotter bestand!
Heeft iemand hier ervaring mee?
I reject your reality and substitute my own!