toen ik me laptop uit deed en volgende dag aan deed gebeurde iets wat ik niet leuk vind
want het lade van xp ging niet meer. ik krijg alleen de bios te zien en dan de xp loge en de balk
en dat was het.
Heb hem gestart via veilig modus en dat gaat ook niet.
heb me bootable norten antivirus cd gebruikt en gechecked op virussen niks gevonden.
Dus dacht me xp opnieuw instaleren.
formateren gaat goed maar de bestanden kopieeren van de cd-rom naar de hardisk gaat niet.
bij 25% van het kopieeren lukt niet geeft de foutmellding kan een of anderen dll bestand niet vinden
heb een andre xp cd-rom gebruikt dan krijg ik weer de foutmelding kan dll bestand bla bla niet vinden
druk op esc als je het bestand wilt overslaan.
Toen heb ik het nogmaals geprobeerd maar heel goed naar me hardisk geluisterd.
dat klon in mij oren wel goed,,maar waneer hij dll bestand niet kan vinden is de hele laptop stil ik hoor me harddisk niet meer. maar de led van de dvd-rom speler brand ook niet meer.
heb me geheugen effe ook los gehaald en er weer ingestopt kijken of het nu wel kon maar dat gaat nog steeds.
dus ik ben nu aan het twijfelen of nou me cd-rom stuk is of me hardisk of geheugen
mij vraag is wat denk jullie nou wat stuk is en weten jullie een progie waar ik me hardware kan testen.
dus een diagnostic progie maar wel met een cd en geen diskette,heb geen diskette station, want op de site van toshiba kan ik het niet vinden.
en google ook niet heb ook op tweakers gecheck dat ook niet.
dus wie kan mij helpen elke informatie kan ik goed benutten
mijn laptop:
Toshiba SP m10
centrino 1.4ghz
512 mb
dvd/cd-rw
40 gb toshiba hardisk
heb geen diskette station
OS = xp pro
support heb ik niet meer Toshiba
cd's zijn beschadig
garantie afgelopen,.
verder ga ik zelf ook nog googlen
als deze topic al bestaat bied ik me excuses aan .
al vast bedank iedereen
want het lade van xp ging niet meer. ik krijg alleen de bios te zien en dan de xp loge en de balk
en dat was het.
Heb hem gestart via veilig modus en dat gaat ook niet.
heb me bootable norten antivirus cd gebruikt en gechecked op virussen niks gevonden.
Dus dacht me xp opnieuw instaleren.
formateren gaat goed maar de bestanden kopieeren van de cd-rom naar de hardisk gaat niet.
bij 25% van het kopieeren lukt niet geeft de foutmellding kan een of anderen dll bestand niet vinden
heb een andre xp cd-rom gebruikt dan krijg ik weer de foutmelding kan dll bestand bla bla niet vinden
druk op esc als je het bestand wilt overslaan.
Toen heb ik het nogmaals geprobeerd maar heel goed naar me hardisk geluisterd.
dat klon in mij oren wel goed,,maar waneer hij dll bestand niet kan vinden is de hele laptop stil ik hoor me harddisk niet meer. maar de led van de dvd-rom speler brand ook niet meer.
heb me geheugen effe ook los gehaald en er weer ingestopt kijken of het nu wel kon maar dat gaat nog steeds.
dus ik ben nu aan het twijfelen of nou me cd-rom stuk is of me hardisk of geheugen
mij vraag is wat denk jullie nou wat stuk is en weten jullie een progie waar ik me hardware kan testen.
dus een diagnostic progie maar wel met een cd en geen diskette,heb geen diskette station, want op de site van toshiba kan ik het niet vinden.
en google ook niet heb ook op tweakers gecheck dat ook niet.
dus wie kan mij helpen elke informatie kan ik goed benutten
mijn laptop:
Toshiba SP m10
centrino 1.4ghz
512 mb
dvd/cd-rw
40 gb toshiba hardisk
heb geen diskette station
OS = xp pro
support heb ik niet meer Toshiba
cd's zijn beschadig
garantie afgelopen,.
verder ga ik zelf ook nog googlen
als deze topic al bestaat bied ik me excuses aan .
al vast bedank iedereen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 01:45 ]