dag mijn mensen 
heb een probleem en hoop hier het antwoord te kunnen vinden
heb een p4 3ghz gigabite MB 1 gb dual channel geheugen
probleem is volgende :
gewoon in windows loopt me systeem perfect zonder problemen
zodra ik een game ga spelen waaronder F.E.A.R dan kan ik iets van 10 minuten spelen dan sluit die me systeem ineens uit zonder aankondiging ineens pats boem uit
vervolgens kan ik hem dan niet meteen weer aandrukken dan reageert die niet maar als ik eerst mijn stekkerdoos uitzet en vervolgens 10 sec later weer aanzet doet pc het wel weer en start die gewoon weer op
heb stekkerdoos al een andere voor gepakt ligt het dus niet krijg ik hetzelfde verhaal
heb temp gechecked die zit in windows tussen de 48 en 51 graden zodra ik game speel tussen de 66 en 70 graden
iemand enige idee wat ik hiertegen kan doen of wat het zou kunnen zijn
heb een probleem en hoop hier het antwoord te kunnen vinden
heb een p4 3ghz gigabite MB 1 gb dual channel geheugen
probleem is volgende :
gewoon in windows loopt me systeem perfect zonder problemen
zodra ik een game ga spelen waaronder F.E.A.R dan kan ik iets van 10 minuten spelen dan sluit die me systeem ineens uit zonder aankondiging ineens pats boem uit
vervolgens kan ik hem dan niet meteen weer aandrukken dan reageert die niet maar als ik eerst mijn stekkerdoos uitzet en vervolgens 10 sec later weer aanzet doet pc het wel weer en start die gewoon weer op
heb stekkerdoos al een andere voor gepakt ligt het dus niet krijg ik hetzelfde verhaal
heb temp gechecked die zit in windows tussen de 48 en 51 graden zodra ik game speel tussen de 66 en 70 graden
iemand enige idee wat ik hiertegen kan doen of wat het zou kunnen zijn