Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

smsen met kpn prepaid, buitenlandse gsm!

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Al enkele jaren gebruik ik dit forum voor al mijn vragen en oplossingen, en nu dan de eerste keer dat ik zelf een vraag moet stellen!

Ik heb op vakantie een Mitsubishi M34li GEVONDEN!!! Echt waar, believe me or not!
Deze telefoon is simlock vrij en ik kan bellen wie ik wil, maarrrr... m'n pa wil nu de telefoon gaan gebruiken, en bellen gaat gewoon, maar smsen werkt niet. Hij heeft een KPN prepaid simkaart.
Heb al vanalles geprobeerd, zoals het nummer van de berichtencentrale enz, maar het lukt niet.
"verzenden mislukt". Ook heb ik gecontroleerd of de telefoon niet staat ingesteld op spraak berichten oid, maar hij staat gewoon op tekst.
Wie kan me helpen??

Groeten

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:20

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

uww.. hoezo gevonden.. breng je zoiets dan niet langs de politie.. je zou je zelf ook genaaid voelen als je je telefoon kwijt zou zijn...

...............

kun je wel berichten ontvangen?..

[ Voor 18% gewijzigd door Welleweerd op 16-11-2005 00:04 ]

Bedankt alvast

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:08

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Online handleidingen bekeken?
Werkt het in een andere telefoon wel?
Heb je sms-tegoed (voor zover van toepassing)?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar het is mij al 3x overkomen en mijn telefoons zie ik nooit terug!!
En heb zelf ook al 2x een gevonden gsm terug gebracht naar de eigenaar, maar een bedankje, ho maar. Dus deze keer heb ik me de moeite bespaard om daar bij een of andere Griekse politieman m'n verhaal te gaan zitten doen!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 00:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Berichten ontvangen gaat wel en in m'n pa z'n oude telefoon kon hij gisteren nog gewoon smsen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook even mijn eigen simkaart (vodafone abbonement) in die telefoon gedaan.
Bellen geen probleem, maar ook met deze sim kan ik niet smsen.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 15:43

n00bs

Het is weer Zomer!

Je registreert je nu alleen op GOT omdat je niet eens de telefoon kan instellen niets zelf uitzoekt en verwacht dat wij als helpdesk optreden terwijl jij gewoon iemand zijn telefoon jat! want daar komt het op neer.

En who cares hoe vaak jij je telefoon kwijt bent geraakt :? bij de meeste mensen gebeurt dit nooit. En als iedereen denkt ik breng hem niet terug... tja dan heb je dus een vicieuze cirkel!

Lekkere instelling dus en wat een aanwinst voor GOT :r

Verwijderd

zo werkt dat hier idd niet nee

'Auf die knie, du hund' zo me oma hebben gezegd.

heb je zelf al gezocht op google enzo?

lijkt me overigens niet geheel onverstandig om ff de faq / netiquette enzo door te nemen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 00:28 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

n00bs schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:23:
Je registreert je nu alleen op GOT omdat je niet eens de telefoon kan instellen niets zelf uitzoekt en verwacht dat wij als helpdesk optreden terwijl jij gewoon iemand zijn telefoon jat! want daar komt het op neer.

En who cares hoe vaak jij je telefoon kwijt bent geraakt :? bij de meeste mensen gebeurt dit nooit. En als iedereen denkt ik breng hem niet terug... tja dan heb je dus een vicieuze cirkel!

Lekkere instelling dus en wat een aanwinst voor GOT :r
Het is wel een beetje hard zo, maar helaas heeft n00bs wel gelijk..

Alsjeblieft, doe er iets aan....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nu het alleen gaat om het feit dat de topicstarter de gevonden telefoon niet heeft teruggebracht, is dit een zinloos topic geworden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.