[Word] Document kwijt, vanuit Outlook Express geopend

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 14:40
Hier een raar probleem. Het volgende is er aan de hand:
-Vanuit Outlook Express 6.00.2900.2180 SP2 is een Word 2000 document geopend vanuit een attachment.
-Vervolgens is dit document gewijzigd, en regelmatig 'opgeslagen'. Dat wil zeggen: File -> Save.
-File -> Save As is niet gekozen, er is dus geen locatie gekozen op de harddisk voor het document.
-Word is afgesloten, en heeft niet gevraagd om het document op te slaan. Het document was immers al opgeslagen.

Via de recovery functie kan ik nergens meer het docu vinden. Alle tmp files gecheckt, maar daar staat geen document meer in. Terwijl de autosave functie van Word op 10 minuten staat ingesteld, reserve backup maken staat uitgeschakeld.

Deze link gecheckt, hielp dus niet.

Vervolgens een check gedaan met de search van windows. Ik heb gezocht op alle bestanden die vandaag zijn gewijzigd. Hier stond geen word document tussen, hiero de screenie met de searchinfo:
Afbeeldingslocatie: http://www.soosarnhem.nl/wordweg.JPG

Hier kon ik dus niet een bestand uit opmaken welke gewijzigd zou zijn door Word. Zodat we uiteindelijk het document succesvol kunnen terughalen.

Ik heb alle bestanden van >16KB er niet op staan. Kans dat het om een bestand zo groot gaat, lijkt me klein. Op verzoek alsnog te posten!

[ Voor 6% gewijzigd door Ruudjah op 15-11-2005 23:53 ]

TweakBlog

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:24
-Deze gezien: [rml][ OE]Wijzigingen in bijlage worden niet bewaard[/rml] ?
-Je hebt het origineel nog wel als attachment in OE?

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 14:40
Hmm. Had ik niet gezien. Tnx.

Ik heb het origineel in de attachment van Outlook inderdaad nog. Maar dat is een document met drie pagina's, terwijl de bewerkte 10 had. Heb ik dus niets aan.

TweakBlog

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Veel mailprogramma's hebben daar last van.

Als je een document opent vanuit Outlook Express wordt er een file aangemaakt in Documents and settings\username\local settings\temporary internet files\content.ie5\map-met-nummer

Je kan daar wijzigen en opslaan wat je wil. Zodra Outlook Express wordt afgeloten worden die files gewist. Gewijzigd of niet.

Wellicht kan je met een tooltje wat gewiste files kan laten zien ze terugvinden. Maar gezien de plaats ervan (Temp-inetfiles) is de kans bijzonder klein dat dat wat oplevert. Evengoed succes.

Firmpete on Aerie Peak