Mijn situatie:
Ik heb 2 Linksys wrt54gs routers, ze maken connectie met elkaar dmv een draadloze connectie.
1 staat boven en 1 staat beneden bij de modem.
De 2e router functioneert als een bridge, daarmee connect ik met mijn pc MET draad.
Op beide routers zit Alchemy v1.0 gebaseerd op linksys firmware 3.37.6.8sv
Het probleem:
De routers houden bestanden zoals .avi .max en .psd tegen in msn en FTP.
Ik kan ze niet uploaden of downloaden.
Ze stoppen meestal bij een paar kb of 0 kb. Downloaden van .avi lukt nog in sommige gevallen nog wel maar blijft soms een kwartier stilstaan om daarna weer verder te gaan.
Als ik de bestandjes inrar of zip kunnen ze ineens wel up en downloaden, de grote maakt niks uit.
Dit probleem heb ik al sinds ik de routers net uit de doos had (met originele firmware) en bedraad op een andere oude pentium 3 computer aan had gesloten.
Alle bestanden kunnen wel geup en download worden als de router niet is aangesloten.
Nu heb ik mijn AMD computer bedraad op de WRT54GS routers aangesloten die draadloos communiceert met nog een wrt54gs beneden, en heb ik nog steeds dit probleem.
Wat heb ik al gedaan:
- Ik heb de firewalls uitgezet van de routers en mijn computer
- pc in de dmz zone gezet
- Met 1 router met draad geprobeerd, met bovenstaande instellingen.
- ik heb alle virusscanners en firewalls van mijn comp gehaald, er draaien geen services meer van viruscanners e.d op mijn comp,
- andere computers en alchemy firmware versies uitgeprobeerd
- De originele linksys software 3.37 die erbij zat ook uitgeprobeerd
- Verschillende MTU's geprobeerd: 1492,1500,auto
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden, wie weet er nog een oplossing?
Ik heb 2 Linksys wrt54gs routers, ze maken connectie met elkaar dmv een draadloze connectie.
1 staat boven en 1 staat beneden bij de modem.
De 2e router functioneert als een bridge, daarmee connect ik met mijn pc MET draad.
Op beide routers zit Alchemy v1.0 gebaseerd op linksys firmware 3.37.6.8sv
Het probleem:
De routers houden bestanden zoals .avi .max en .psd tegen in msn en FTP.
Ik kan ze niet uploaden of downloaden.
Ze stoppen meestal bij een paar kb of 0 kb. Downloaden van .avi lukt nog in sommige gevallen nog wel maar blijft soms een kwartier stilstaan om daarna weer verder te gaan.
Als ik de bestandjes inrar of zip kunnen ze ineens wel up en downloaden, de grote maakt niks uit.
Dit probleem heb ik al sinds ik de routers net uit de doos had (met originele firmware) en bedraad op een andere oude pentium 3 computer aan had gesloten.
Alle bestanden kunnen wel geup en download worden als de router niet is aangesloten.
Nu heb ik mijn AMD computer bedraad op de WRT54GS routers aangesloten die draadloos communiceert met nog een wrt54gs beneden, en heb ik nog steeds dit probleem.
Wat heb ik al gedaan:
- Ik heb de firewalls uitgezet van de routers en mijn computer
- pc in de dmz zone gezet
- Met 1 router met draad geprobeerd, met bovenstaande instellingen.
- ik heb alle virusscanners en firewalls van mijn comp gehaald, er draaien geen services meer van viruscanners e.d op mijn comp,
- andere computers en alchemy firmware versies uitgeprobeerd
- De originele linksys software 3.37 die erbij zat ook uitgeprobeerd
- Verschillende MTU's geprobeerd: 1492,1500,auto
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden, wie weet er nog een oplossing?
[ Voor 34% gewijzigd door blacknoise op 16-11-2005 00:06 ]