Toon posts:

Gezocht: icons voor memory card reader *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er leuke icoontjes voor mijn memory card reader?

heb enkele uren gegoogled maar niets fraai gevonden

thnzks vinceNET

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Wat bedoel je precies :?
Gewoon een icoontje wat normaal een harde schijf is, maar die wil je veranderen :?
En in wat voor soort stijl zoek je trouwens :?

Wauw, een sig!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-08 08:41
Modbreak:Zie mijn post ;)

[ Voor 122% gewijzigd door pasta op 15-11-2005 23:47 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In %SystemRoot%\system32\SHELL32.dll staan een aantal icoontjes van CF, SD kaartjes e.d.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi Vincenet,

Tijdens het registreren op ons forum kwam je tijdens de algemene gedragsregels de volgende quote tegen:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
Dit geldt ervoor dat we zelf wat eigen onderzoek in onze TS plaatsen, zoals bijv. waar we naar gezocht hebben, of wat we al geprobeerd hebben om het probleem op te lossen. Dit staat nog allemaal een keer duidelijk uitgelegd in Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart :)

Ik mis een behoorlijke vorm van eigen inzet in je topicstart, je geeft wel aan dat je gezocht hebt, maar waarop? Google geeft toch al bij het eerste resultaat deze link, waar je meer als genoeg icons kunt downloaden. Verder kan je er natuurlijk ook zelf bouwen. Ook onze search moet opzich wel antwoorden bieden op je vraag.

Zorg dat jij nog even dat je je TS wat uitbreidt, door middel van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop, dan pas ik alvast je titel even aan. 'Memory card icons' geeft namelijk niet echt aan wat je bedoelt. ;)
offtopic:
Plaats in het vervolg alleen een topicreport, en laat dit soort opmerkingen over aan de moderators van het subforum. ;)

Signature