Toon posts:

[IE] Iexplorer snelkoppelingen fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar op snelkoppelingen op een webpagina fullscreen te openen, ze openen altijd in kleine vensters. Ik heb geprobeerd:
venster maximaliseren dan afsluiten (als ik link opnieuw open, is ie weer klein),
venster groot slepen dan afsluiten ( als ik link opnieuw open is ie dezelde grootte maar als ik explorer afsluit en weer open, is het venster van de link weer dezelde kleine afmeting)
In register fullscreen op yes gezet (heeft geen effect en zo gauw ik een link open, staat deze weer op no).
snelkoppeling iexplorer aangepast en op gemaximaliseerd gezet.

Dit was het zon beetje, niks heet tot nu toe het gewenste effect gesorteerd, graag uw hulp...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Hier heb ik me ook altijd aan geergerd, maar ik heb nooit een oplossing kunnen vinden!

Ik draai ondertussen ruim een maand met (de nog alleen in Engels verkrijgbare) Internet Explorer 7 Beta en die opent netjes alles in nieuwe tabjes gewoon heerlijk fullscreen!

Nog even wachten op de officiele release!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb in dit forum maar even rondgeneust, en kom http://www.jiisoft.com/iemaximizer/download.asp, dit tegen. Tot iexplorer 7 maar gebruiken.