MOHAA Demo werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Specs:
a64 3200+ @ 2,6 gig
512 DDR
Asus Extreme X850 pro @ 570/610
Nieuwste ATI drivers + directx 9.0c

Als ik 'm opstart krijg ik nog voor alle filmpjes (console laadt wel) een windows foutmelding, met rapoort verzenden enzo. Als ik dan de foutmelding weergeef staat er dat MOHAAnetdemo.exe (het spel dus) niet werkt. Iets met ModName: unknown en Modversoin: 0.0.0.0

Ik heb alles geprobeerd om het te laten werken:
De Opengl32.ddl in de MOHAA demo map gezet (ergens op internet gelezen).
Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ook heb ik gezocht naar de AGP controler ofziets, in de bios, dat zei iemand in mijn geslote post. Maar die heb ik helemaal niet, want ik heb een PCIe kaartje. Als dat niks uitmaakt: dan heb ik 'm nog niet -> hele bios doorgekeken.

Iemand die dit zelfde probleem heeft gehad en het heeft kunnen oplossen? Of iemand anders die denkt dat hij het kan oplossen?

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 15-11-2005 21:20 . Reden: overbodige quotes e.d. weggehaald ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:23
Toevallig een ATI kaartje? Heb van vrienden gehoord dat die dan vastloopt bij de laatste driver versie.. ff 1 versie omlaag :P Specs was wel zo handig geweest.

• WingsOfFury
Specs staan in de oude quote ;)

Maar waar haal ik die vandaan? Op ATI staat alleen de nieuwste driver...

Specs:
a64 3200+ @ 2,6 gig
512 DDR
Asus Extreme X850 pro @ 570/610
Nieuwste ATI drivers + directx 9.0c

• WingsOfFury
Weet niemand waar ik oude drivers vandaan kan halen? Ik zelf ook niet hoor, maar er zal toch wel 1 iemand op dit forum weten waar die staan.

En via google schiet ook niet op: old-ati-drivers of iets dergelijks resulteerd alleen maar in: "je moet je oude drivers uninstalleren" of zoiets op zijn engels...

• WingsOfFury
5.10 geinstalleerd (ipv 5.11 dus) en het werkt nog niet... Misschien iets van de 5.1x serie? :?

Ik zal 5.9 nog even proberen en daarna 5.8, maar ik zie het somber in, aangezien er is gezegt dat alleen de laatste versie niet werkt...

Verwijderd

Demo gaf vroeger bij mij ook al wel eens problemen. Aangezien ik een linux-nerd geworden ben speel ik geen games meer :+... ja tuxracer 2 minuten ;)

• WingsOfFury
Wow, op 5.8 doet hij het eindelijk :P Haha!

Bedankt, cls!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:23
Ja sorry dat ik in het begin niet zo duidelijk was, ik bedoelde dus 1 van de latere versies. Ipv 5.11 zou het dus bijv ook 5.9 geweest kunnen zijn. Is alweer een tijdje geleden. Anyways, ik ben blij dat het gelukt is. :)
Pagina: 1