Naam en wachtwoord kloppen bij mijn buren (hetnet adsl surfen) v.w.b. service pagina's via mijn (xs4all) pc.
Nu echter als ik in hun modem invul bij naam: hunnaam@adsl-surfen
en 'wachtwoord' (zonder ' 's) wachtwoord
we hebben ook de naam gedaan zonder @adsl-surfen maar dat mocht niet baten.
Dan komt even later de KPN afvang pagina, die vertelt dat ze internet hebben maar dat naam en wachtwoord niet kloppen.
Op hetnet kan ik niks vinden, een brief kregen zij niet.
edit:
Vraag: is de format voor adsl modem invulling nog wel: naam@adsl-surfen ?
Nog een vraag, met zo'n siemens wifi modem, gebruik je dan wel de modem inlog, of gaat dit vanuit de wifi laptop met verbinden? Dus dat inm het adsl modem geen login ingevuld wordt?
(hetnet helpdesk is al 2 dagen erg druk, langer dan een half uur en zo, mailtje beantwoordden ze nog niet)
Nu echter als ik in hun modem invul bij naam: hunnaam@adsl-surfen
en 'wachtwoord' (zonder ' 's) wachtwoord
we hebben ook de naam gedaan zonder @adsl-surfen maar dat mocht niet baten.
Dan komt even later de KPN afvang pagina, die vertelt dat ze internet hebben maar dat naam en wachtwoord niet kloppen.
Op hetnet kan ik niks vinden, een brief kregen zij niet.
edit:
Vraag: is de format voor adsl modem invulling nog wel: naam@adsl-surfen ?
Nog een vraag, met zo'n siemens wifi modem, gebruik je dan wel de modem inlog, of gaat dit vanuit de wifi laptop met verbinden? Dus dat inm het adsl modem geen login ingevuld wordt?
(hetnet helpdesk is al 2 dagen erg druk, langer dan een half uur en zo, mailtje beantwoordden ze nog niet)
[ Voor 38% gewijzigd door notsonewbie op 15-11-2005 18:15 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)