[XP] Bepaalde software niet mogen openen

Pagina: 1
Acties:

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Dag GoTters,

Ik zit met een probleempje. Ik heb een nieuwe boekhoudssoftware gekocht, maar nu zit ik met een probleempje. Andere gebruikersaccounts kunnen deze software ook openen, en mijn boekhouding inzien vanuit de pc. Deze accounts hebben al beperkte rechten. Is er hier iets tegen te doen? Ik moet deze software dus blokkeren voor mensen die beperkte rechten hebben. Ik heb op GoT en google gezocht, zonder goed resultaat.

Groeten, Jeroen.

Verwijderd

Als de HDD geformat is op NTFS gewoon NTFS rechten zetten ?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Of dat boekhoud pakket (of welk andere software) alleen onder jouw account installeren, en het profiel default User doorkijken of daar geen snelkoppeling is aangemaakt (en eventueel verwijderen). Verder wat 70373R zegt, die directory afschermen en jezelf alleen rechten geven op die directory.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sjukke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:16:
Ik heb op GoT en google gezocht, zonder goed resultaat.
Kan je ons eens vertellen waar je zoal op gezocht hebt, en wat dan bij jou onder geen goed resultaat viel - er zal best een reden zijn waarom je een aantal mogelijkheden hebt afgewezen en dan is het wel zo makkelijk dat wij al weten welke probeersels je al overwogen hebt :)

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Riemer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:47:
Of dat boekhoud pakket (of welk andere software) alleen onder jouw account installeren, en het profiel default User doorkijken of daar geen snelkoppeling is aangemaakt (en eventueel verwijderen). Verder wat 70373R zegt, die directory afschermen en jezelf alleen rechten geven op die directory.
Dit heeft inderdaad geholpen, bedank. Het programma word nu alleen op mijn gebruikersaccount geopent.