[Exchange 2003] Mail doorsturen naar meerdere personen

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:43
In Exchange kun je e-mail doorsturen door middel van contacten. Je kunt dus een contact in de AD aanmaken, en via Exchange General -> Delivery Options -> Forwarding dit contact als doorstuuradres aanwijzen.

Nu zijn er hier een aantal mensen die hun mail niet alleen naar dit ene adres doorgestuurd willen hebben, maar naar meerdere adressen.

Mijn vraag is nu: hoe doe ik dat? Meerdere contacten aanmaken werkt niet, aangezien je maar één forwardingadres in kunt stellen. Ik heb al een tijdje op GoT/Google lopen zoeken, maar ik ben nog geen oplossing tegen gekomen. Iemand hier een idee?

-

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Mail doorsturen naar groep en in groep meerdere contacten plaatsen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Distributiegroep :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SysRq
Hmm, da's wel erg omslachtig...
Een gebruiker heeft twee 'doorstuur' mailadressen, en daarvoor moet ik dus één groep en twee contacen aanmaken?
In MDaemon ging dat toch makkelijker: bij het kopje forwarding bij de gebruiker gewoon twee mailadressen invullen.
Maar goed, als het niet anders kan dan maar op die manier. Tnx voor de hulp iig. :)

[ Voor 16% gewijzigd door SysRq op 15-11-2005 19:43 ]

-

• SysRq
Even een schopje, kan dit écht niet op een makkelijkere manier? Nu heb ik per gebruiker een account, een group en 2 contacten.... :/

-

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Zelf een SMPT script maken? Anders Neen
Pagina: 1