Toon posts:

Internet met Telefonie? of toch maar KPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel geen telefoonlijn in mijn huis. Zit er wel aan te denken om een telefoon abo te nemen, en ik dacht dus bij KPN.

Maar tegenwoordig zijn er ook aanbieders van IP telefonie, heb wat rondgekeken, bij versatel en wanadoo bijv.

Mijn huidige internet abo loopt af in feb. volgend jaar.

Is het verstandig om nu aan een KPN telefoon abo te beginnen of denken jullie dat er meer aanbieders met scherpe prijzen zullen, of wat zouden jullie doen.

Zie graag jullie meningen.

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Om Versatel en Wanadoo te nemen heb je zowieso een KPN-lijn nodig. Alhoewel Versatel dit abonnement van je KPN overneemt moet je bij het aanvragen van je internet verbinding wel een KPN-lijn hebben liggen. Dus neem het goedkoopste KPN-abonnement (budget, 9,95 per maand) en kijk of er later nog leuke aanbiedingen aankomen.

Verwijderd

Topicstarter
nfm schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:32:
Om Versatel en Wanadoo te nemen heb je zowieso een KPN-lijn nodig. Alhoewel Versatel dit abonnement van je KPN overneemt moet je bij het aanvragen van je internet verbinding wel een KPN-lijn hebben liggen. Dus neem het goedkoopste KPN-abonnement (budget, 9,95 per maand) en kijk of er later nog leuke aanbiedingen aankomen.
Daarom vind ik het deze forum ook toppie !

Bedankt voor de tip. _/-\o_

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Ik heb ook al enige tijd geen kpn-abbo meer.
Maar wel kabel-internet. Nu heb ik sinds enkele weken een kastje van Optibel aan mijn router hangen.
Ik kan nu voor €12.95 per maand bellen en gebeld worden en heb je een eigen nummer.
Binnen nederland kun je onbeperkt bellen naar vaste toestellen.
naar een mobiel kost het € 0,20 en naar de meeste landen betaal je € 0,05 per minuut.

De kwaliteit vind ik prima. Ik hoor geen verschil met een kpn-abo.
Alleen aan de andere kant van de lijn horen ze wel eens een echo.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Utzman, het is geen overbodige luxe om te melden waar je woont (gemeente + hoe centraal) - aanbod hangt sterk daarvan af. Als je in een gebied woont met kabelaar die telefoon over kabel aanbiedt kun je een vrij uigebreide keuze hebben:

KPN
VoDSL over KPN lijn
VoDSL zonder KPN (wel m vastrecht)
VOIP via kabel
Stand-alone VOIP van bijv. Tele2

En natuurlijk de optie: geen vaste telefoon (hiero al 4 jaar tevreden met die keuze...)

Wat het beste is hangt totaal van je belgedrag af en van welk internetpakket je wil nemen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1