Toon posts:

Hoe verwijderde file weer terug te krijgen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben een pst document van outlook kwijt, ben bang dat iemand die heeft gedelete tijdens een schoonmaak van de computer. :-(

Ik weet dat er programma's zijn om gedelete files terug te krijgen, iemand een idee welke ik zou kunnen gebruiken (freeware pls, het is maar voor 1 keer).

Zat me te bedenken, thuis gebruik ik ubuntu en als ik een file delete, deze nog staat maar met een ~ achter het document en pas overschreven word indien nodig, zou een live cd mij kunnen helpen?

Graag help!!!!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Het gaat zeker, maar het geld wat je er voor neerteld is vaak erg veel. Gebruik de search maar eens en je zult zien dat er erg veel topics over zijn :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt had ik al gedaan ben bij pagina 3 gestopt allemaal toch andere mogelijkheden en problemen. Maar ziet er dus niet goed uit. In ieder geval bedankt heb denk ik alle info gevonden.

Topic mag gesloten worden!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Zijn genoeg progjes, ook freeware, en een bestandje is best te doen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

De OM FAQ / Beleid bevat een aantal linkjes, verder is het gewoon een kwestie van uitproberen. Ik neem aan dat de meeste non-freeware programma's wel een trial versie bevatten, waar je evt. nog die ene file kunt terugvinden. :)

Wat had je zelf al geprobeerd overigens? Wat werkte daar niet aan? Waar had je zelf al op gezocht? Wat had je gevonden? Dat mis ik namelijk nog een beetje in je TS, zie daarvoor ook Algemene gedragsregels (Netiquette), Policy: Alle regels die op het forum gelden en Software Algemeen - Beleid ;)
offtopic:
Ik pas je titel overigens nog iets aan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 15-11-2005 15:15 ]

Signature

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je deze FAQ al doorgelezen: OM FAQ / Beleid ?

PC Inspector File Recovery vind ik zelf een erg plezierig programma. Er kan nog zat terug gehaald worden, verkijk je daar niet op. Dat heeft echter wel als voorwaarde dat er niet meer naar die partitie geschreven wordt, bij iedere schrijfactie wordt het volledig terug kunnen halen van je data kleiner. :)

edit:

Pasta was me voor :P

[ Voor 40% gewijzigd door the_shadow op 15-11-2005 15:19 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1