Ik heb een tijd geleden MOHAA gespeeld in een clan en wil het nu weer eens gaan spelen (jaar niet gespeeld ofzo). Maar ik heb ondertussen een nieuwe pc en hij doet het niet meer.
Als ik 'm opstart krijg ik nog voor alle filmpjes (console laat wel) een windows foutmelding, met rapoort verzenden enzo. Als ik dan de foutmelding weergeef staat er dat MOHAA.exe (het spel dus) niet werkt. Iets met ModName: unknown en Modversoin: 0.0.0.0
Is mijn pc te goed ofzo? *
Specs:
a64 3200+ @ 2,6 gig
512 DDR
Asus Extreme X850 pro @ 570/610
Nieuwste ATI drivers + directx 9.0c
Als ik de Configure.exe open staat er: MOHAA will be optimally configured for a PC of the following specifications:
System Mem. Range: 512 Mb
CPU: 2622 Mhz
Video Card Type: Ati Radeon
Video Card Driver: RADEON X800/X850
Video Mem. Range: 64 Mb
* 64 Mb op mijn videokaart? Dat moeten er 256 zijn.
Ik heb alles geprobeerd om het te laten werken:
Install -> crack -> play
Install -> UK/US patch -> crack -> play
Install -> NL patch -> crack -> play
De Opengl32.ddl in de MOHAA map gezet (ergens op internet gelezen).
Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Iemand die dit zelfde probleem heeft gehad en het heeft kunnen oplossen? Of iemand anders die denkt dat hij het kan oplossen?
Ik vind dit nog steeds een van de beste shooters en wil het wel weer eens spelen. Ben ook benieuwd naar mijn FPS
Alvast bedankt!
Als ik 'm opstart krijg ik nog voor alle filmpjes (console laat wel) een windows foutmelding, met rapoort verzenden enzo. Als ik dan de foutmelding weergeef staat er dat MOHAA.exe (het spel dus) niet werkt. Iets met ModName: unknown en Modversoin: 0.0.0.0
Is mijn pc te goed ofzo? *
Specs:
a64 3200+ @ 2,6 gig
512 DDR
Asus Extreme X850 pro @ 570/610
Nieuwste ATI drivers + directx 9.0c
Als ik de Configure.exe open staat er: MOHAA will be optimally configured for a PC of the following specifications:
System Mem. Range: 512 Mb
CPU: 2622 Mhz
Video Card Type: Ati Radeon
Video Card Driver: RADEON X800/X850
Video Mem. Range: 64 Mb
* 64 Mb op mijn videokaart? Dat moeten er 256 zijn.
Ik heb alles geprobeerd om het te laten werken:
Install -> crack -> play
Install -> UK/US patch -> crack -> play
Install -> NL patch -> crack -> play
De Opengl32.ddl in de MOHAA map gezet (ergens op internet gelezen).
Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Iemand die dit zelfde probleem heeft gehad en het heeft kunnen oplossen? Of iemand anders die denkt dat hij het kan oplossen?
Ik vind dit nog steeds een van de beste shooters en wil het wel weer eens spelen. Ben ook benieuwd naar mijn FPS
Alvast bedankt!