[Featurerequest] Title van links naar andere FP artikelen

Pagina: 1
Acties:

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-03 10:57

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Topicstarter
Er staan vaak in de artikelen op de Front Page links naar oudere artikelen. Vandaag bijvoorbeeld in Podcasters komen samen en bespreken toekomst radio staat er een link naar Bomaanslagen: moderne snufjes versnellen verslaggeving.

Zouden zulke links een HTML title attribuut kunnen bevatten, waar dus de titel van het artikel in staat. De enige manier om nu weten te komen over welk artikel het gaat, is door het artikel aan te klikken.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sommige nieuwsposters doen het ook (*wijs naar zichzelf* ;) ), andere niet. Ik vind het een erg handig idee en ben er dus groot voorstander van. Of we dit verplichten, daar mag een (eind)redacteur zich over uitspreken.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik doe het normaal eigenlijk ook als ik het niet vergeet. Ik fix het zometeen ff in dit artikel en ik ga eens een developer schoppen om te vragen of dit niet makkelijk geautomatiseerd kan worden :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Yoeri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:33:
Ik doe het normaal eigenlijk ook als ik het niet vergeet. Ik fix het zometeen ff in dit artikel en ik ga eens een developer schoppen om te vragen of dit niet makkelijk geautomatiseerd kan worden :)
Technisch is het wel mogelijk om te automatiseren, maar er zijn wel een aantal zaken waar dan rekening mee gehouden moet worden (heeft de link toevallig al een title, is er HTML gebruikt of url: etcetera).

Zet het iig maar op de devtrack ;)

Intentionally left blank

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-03 10:57

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:38:
[...]

Technisch is het wel mogelijk om te automatiseren, maar er zijn wel een aantal zaken waar dan rekening mee gehouden moet worden (heeft de link toevallig al een title, is er HTML gebruikt of url: etcetera).

Zet het iig maar op de devtrack ;)
Bug (freq) 1059 staat in de devtrack. Het is mijn eerste report, dus geef maar een brul als ik iets verkeerd gedaan heb.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'