Toon posts:

Sportdrank blikje

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn opleiding (Fotonica) hebben we nu een opdracht om een sportdrank/energydrank blikje in meerdere situaties te fotograferen. Je moet hierbij denken aan een categorie sport, werk, Uitgaan enz enz.
Soort van product fotografie.

Nu is het alleen wat afgezaagd om met een blikje Redbull aan te komen, dit neemt natuurlijk iedereen. Weten jullie merken van sportdrank met mooi bedrukte blikjes die de moeite waard zijn om te fotograferen? En Tips voor deze soort van fotografie is natuurlijk altijd welkom :)

Dus zoiets alleen dan met een blikje Redbull
Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/axe2.jpg
(c) Firecow
Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/axe1.jpg
(c) Firecow

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 15-11-2005 17:43 ]

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

IsoStar :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Red Bull is afaik geen sportdrank ;)
Waarom ga je niet gewoon even de supermarkt, of een sportwinkel of iets van die strekking binnen en kijk je even wat er te krijgen is? Lijkt me niet heel veel moeite!

Rail Away!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
redbull is geen sportdrank....
Isostar, extran of aa zijn denk ik betere ideeën

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:09:
Red Bull is afaik geen sportdrank ;)
Waarom ga je niet gewoon even de supermarkt, of een sportwinkel of iets van die strekking binnen en kijk je even wat er te krijgen is? Lijkt me niet heel veel moeite!
Nee tis meer energy drink drank.
Maar ik zoek meer buitenlandse dranken, ik heb eens een zwart blikje ofzo met een vlam er op, supermooi!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
zwart blikje met vlam erop is een namaak red bull van de aldi

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-02 17:55

Garyu

WW

Ehm, het is wel zo netjes om op zijn minst een verwijzing te maken naar de originele fotograaf van de foto's die je aanhaalt, [rml]Firecow in "[ Verzamel] Ministudio's"[/rml]. Het is not-done om foto's zonder bronvermelding te kopieren natuurlijk, en absoluut in een fotografie-forum.

Verder zou ik als ik jou was vooral dat ministudio-topic eens doorlezen, om te bekijken hóe je het beste zulke foto's kan maken. Het precieze blikje dat je kiest lijkt me een minder interessant onderwerp om over te discussieren hier...

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Topicstarter
Ab_dullah schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:13:
Hmm.. Nog andere ideeen? 8)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:39

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik denk dat de uitdaging/les er vooral inzit "een mooie foto van een blikje" te maken ipv "een foto van een mooi blikje", dus grijp dat flesje kratingdaeng en je camera, een plantenspuit glas en ijsblokjes en los ben je!

Afbeeldingslocatie: http://www8.epochtimes.com/i5/408245620938.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Sabbi op 15-11-2005 14:43 ]

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Sabbi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:41:
Ik denk dat de uitdaging/les er vooral inzit "een mooie foto van een blikje" te maken ipv "een foto van een mooi blikje", dus grijp dat flesje kratingdaeng en je camera, een plantenspuit glas en ijsblokjes en los ben je!
[afbeelding]
Sportdrank en ijsblokjes? Dacht het niet :)
Het is toch heel simpel? Pak een mooie slanke vrouw, zet haar op een atletiekbaan, spuit haar een beetje nat of laat haar even een paar rondjes hollen. Zorg voor wat prettige belichting en geef haar de sportdrank en ze slaat het achterover terwijl ze op de atletiekbaan staat. Instant-hit

[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 15-11-2005 15:41 ]

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 16:16
Blikje met vlam/bliksemschicht is Gatorade, alleen die hebben meer flesjes tegenwoordig, wel diverse kleurtjes, dus als een flesje ook mag?

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
b-52... ik weet dat het niet echt een sportdrankje is, (valt onder de categorie energy-drank) maar heeft wel een erg gaaf blikje!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:13

Vos

AFCA

Ab_dullah schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:13:
Nee dat is GoldenPower.

Je bedoelt Burn van Coca-Cola? Heb ik in Spanje gehad, is iig in bepaalde landen in europa verkrijgbaar.

Afbeeldingslocatie: http://zenner.net/pub/helios/misc/20020523_01_pic001.jpg

Kan je genoeg leuks mee!

Suiker vrij:
http://www2.coca-cola.com...spain_burn_sugar_free.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 15-11-2005 16:17 ]

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 18:21
Misschien deze drank? http://www.bawls.com/

Erg leuk design flesje.
Toch is het niet een echt sportdrank, suc6.

Verwijderd

[off-topic]
Dat burn heb ik van het zomer ook gehad moest er ook gelijk aan denken toen ik de ts las :)
[/off-topic]

Je zou ook kunnen kijken naar Bomba dit zijn leuke flesjes in verschillende kleuren. Deze zijn normaal op de grote lanparty;s wel te koop.

ff een voorbeeldje
Afbeeldingslocatie: http://www.sixthseal.com/images/bomba_red.jpg

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:39

Sabbi

je denkt aan mij.

T.T. schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:41:
[...]

Sportdrank en ijsblokjes? Dacht het niet :)
kratingdaeng != sportdrank! :X

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hey me foto's.... Leuk dat je me naam ff vermeld......................

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-02 18:41
al die suggesties over extran, aa en alles.. die zitten niet in blikjes maar in flesjes.

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-01 15:51
de opdracht zegt volgens mij niks over het feit dat het een blikje of een flesje moet zijn. Zolang het maar een energydrink is

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het lijkt me toch handiger dat je zelf ff wat supermarkten afgaat om te kijken wat ze verkopen, uiteindelijk moet jij blij zijn met het resultaat. Hoewel het topic wel met fotografie te maken heeft, vind ik het niet erg geschikt voor discussie en ook niet erg interessant om over te discussieren.

Overigens, als je foto's gebruikt ter verduidelijking van je verhaal, is het wel zo netjes om even de maker te vermelden :) Ik doe dat bij deze wel ff, maar de volgende keer even zelf aan denken :*

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.