ik word hier echt helemaal gek van! ik heb al tig pagina's bezocht, manuals gelezen etc etc, maar ik kom er niet uit!!
ik wil gweoon dat mijn php script, een 3 tal kollommen maakt;
zoals dit;
| code | klid | knlid |
+-------+------+-------+
| 234 | 235 | 27 |
| 51 | 643 | 562 |
etc etc
maar dit krijg ik nu als resultaat;
http://members.lycos.nl/leonupload/view.php
met als broncode;
hierbij is dus alles onderelkaar en niet in colommen
ik wil dus gewoon dat hij een tabel aan maakt, en de 3 verschillende velden (code klid, knlid) naast elkaar zet, met de bij behorende ingevoerde gegevens daaronder.
maar nu komt dus alles onder elkaar.
zouden jullie please willen helpen? kheb de hele search ook al gehad, ben al vet lang aan't zoeken...
*edit; was php afsluitcode voor GoT vergete
ik wil gweoon dat mijn php script, een 3 tal kollommen maakt;
zoals dit;
| code | klid | knlid |
+-------+------+-------+
| 234 | 235 | 27 |
| 51 | 643 | 562 |
etc etc
maar dit krijg ik nu als resultaat;
http://members.lycos.nl/leonupload/view.php
met als broncode;
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| <?php //database informatie $dbhost = "localhost"; $dblogin = "dfsclan"; $dbw8wrd = ""; $dbnaam = "leonupload_db_nl"; //Maak verbinding mysql_pconnect("$dbhost","$dblogin","$dbw8wrd") && @mysql_select_db("$dbnaam"); $query = mysql_query('SHOW TABLE STATUS') or die(mysql_error()); while($row = mysql_fetch_assoc($query)){ $sql = 'SHOW CREATE TABLE '.$row['Name'].''; $query2 = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); //Toon tabelnaam echo "Tabelnaam: <b>{$row['Name']}</b> <br>bevat volgende gegevens:<br>"; $out = mysql_fetch_assoc($query2); $sql = 'SELECT * FROM '.$row['Name']; $out = mysql_query($sql); $sql_code = ''; while($code = mysql_fetch_array($out,MYSQL_ASSOC)) { foreach($code as $insert => $value) { $sql_code.=$insert ."='".addslashes($value)."',"; //Toon gegevens van de tabel echo $insert.": ".addslashes($value)."<br><br>"; } } } ?> |
hierbij is dus alles onderelkaar en niet in colommen
ik wil dus gewoon dat hij een tabel aan maakt, en de 3 verschillende velden (code klid, knlid) naast elkaar zet, met de bij behorende ingevoerde gegevens daaronder.
maar nu komt dus alles onder elkaar.
zouden jullie please willen helpen? kheb de hele search ook al gehad, ben al vet lang aan't zoeken...
*edit; was php afsluitcode voor GoT vergete
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 13:55 ]