Sony HTP-32SS cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
HTP-32SS
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.lageveen1/HTP32SS.jpg

Home Theatre kit with slim design AV Receiver
Features:
DVD Player:
• DVD / DVD+R / DVD+RW / DVD-R / DVD-RW playback
• CD / CD-R / CD-RW / (S) VCD / MP3 / JPEG playback
• DivX playback
• fast and slow playback with sound
Receiver and speakers:
• Compact high quality S-Master digital amplifier
• 600 Watt high power (5x 100W+100W)
• Dolby Digital / DTS / Dolby Pro Logic II decoders
• Digital Cinema Sound modes
• AV sync mode
• Multi stereo modes for music
• RDS Tuner
• Additional source inputs
• 4x satellite speakers + center speaker
• Optional floor stands available (WS-FV11, per pair) and wall brackets (WS-WV11, per pair)
• High power subwoofer

Om te beginen Ik heb zeer weinig verstand van audio, Nu heb ik bij de IT's bovenstand systeem zien staan en de vraag is heb ik hier wat aan?

Na wat reviews op kieskeurig te hebben gelezen en wat doorspitten door de oude 'tweaker-posts' ben ik helaas niets wijzer geworden.

Ik heb nu net een LCD tv gekocht voor op mijn studenten kamer, maar helaas het geluid van een LCD speler is erg slecht (geen klank kast?), Dus het beetje geld dat ik nog over heb circa 300 euro wilde ik besteede aan een Cinema set.

Wat ik vooral met de set wil is DVD's kijken, de set wordt aangesloten op mijn xbox (optisch? heb een HD pack) en straks op de xbox 360. Ook vind ik het belangrijk dat deze cinema set het TV geluid van de anolog zenders over neemt.

Verder stel ik geen hoge eisen aan de set, Ben vandaag bij IT's langs geweest en vond bovenstaande set wel erg mooi, qua klank kon ik hier helaas weinig mee dit was niet te meten in een zaak als it's ook de mogenlijkheid om even op DVD aan te sluiten zit er niet in.

Ow en qua aansluiting, misschien van belang, ik heb een Sony 'Bravia' V26A10 LCD -TV

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Elke dvd speler kan je gewoon op een normale TV aansluiten. Welke je moet kopen, kan alleen jijzelf beslissen door er naar te luisteren. Hoe je wat op elkaar aansluit staat overigens gewoon in de handleiding van zo'n apparaat en in de FAQ en met logisch nadenken kom je ook een heel eind (een tv aansluiten, analoge uitgang op tv nodig, analoge ingang op setje nodig, zit er vast allemaal op).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.