Toon posts:

Goede belgische hardware winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt misschien raar, maar kan geen enkele goede hardware site hier in belgie vinden.
Met www.start.be kom ik op allemaal sites waar gewoon simpel weg niet alle informatie staat die ik nodig heb, daarnaast hanteren sommige bedrijven belachelijke prijzen (wat een naaiers).

Heeft iemand misschien een tip!

Verwijderd

http://pcshop.start.be
http://forums.telenet.be/breedband/showthread.php?t=7992

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 12:34 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-02 11:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:32:
Klinkt misschien raar, maar kan geen enkele goede hardware site hier in belgie vinden.
Met www.start.be kom ik op allemaal sites waar gewoon simpel weg niet alle informatie staat die ik nodig heb, daarnaast hanteren sommige bedrijven belachelijke prijzen (wat een naaiers).

Heeft iemand misschien een tip!
Shopsurvey van T.net? :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-02 13:35

wasco

brightest crayon in the box

www.tones.be
www.wallabie.be

daarmee heb je al twee grote spelers
alsjeblief :)

wasco [the brightest crayon in the box]

Verwijderd

Ik vind zelf dat het ook maar magertjes is in belgie.
www.loveno.be
De meeste winkels hebben ook maar een beperkt aanbod, zeer tragisch als je echt op zoek bent naar iets specifiek.

Verwijderd

Topicstarter
merci

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 13:07
loveno moet je wel wat geduld hebben. Wel vriendelijk en met kennis van zaken.

www.tones.be is ook mogelijk.

www.wallabie.be is voor mij een raar verhaal: heb vorige maand via de webshop bij hun winkel in mechelen een bestelling geplaatst, die omdat het dringend was geanuleerd, en die mannen hebben mij nooit niks laten weten. De winkel in mechelen is zelfs van de website verdwenen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tweakers.net Pricwatch -> en dan kijken naar bepaalde belgische winkels :)

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 16-11-2005 11:38 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06

DinX

Motormuis

Ik heb zowel met Tones als Loveno goede ervaringen.
Bij Loveno is de kuze groter dan bji Tones, maar die hebben meestal alleen de standaard zut in stock. dus meestel 3-5 werkdagen wachten eer ze het binnen krijgen. We bestellen vaak bij hun met het werk.
Tones heeft dan weer iets minder keuze, maar heeft wel bijna alles in stock liggen.

De service bij beide winkels is vrij goed. Loveno is dan ook begonnen als een 1-mans zaak van bij die kerel z'n thuis. Ik herinner het me nog dat ik daar wat tv heb zitten kjiken met een cola toen de eigenaar van de shop nog niet thuis was :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• stimpie79
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 19:13
regio Boom-Willebroek:
www.comtechnology.net
en www.boozt.be

met beide enkel positieve ervaringen, prijzen liggen concurrentieel met tones en dergelijke
(al moet je hier en daar wel even goed nakijken, sommige stukken zijn een pak goedkoper, andere dan weer duurder...)

Verwijderd

DexterBelgium schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:36:
www.wallabie.be is voor mij een raar verhaal: heb vorige maand via de webshop bij hun winkel in mechelen een bestelling geplaatst, die omdat het dringend was geanuleerd, en die mannen hebben mij nooit niks laten weten. De winkel in mechelen is zelfs van de website verdwenen.
Hehe, was bij mij ook een raar verhaal, ongeveer een maand geleden. Speciaal daar Arctic silver thermal adhesive besteld. Na bestelling is de winkel failliet gegaan en heet wallabie lokeren de bestelling overgenomen.
Winkel in mechelen is dus failliet vandaar dat je nooit antwoord kreeg en die van de site is verdwenen. Winkel in lokeren heeft het zaakje bij mij wel correct afgehandelt. Ben uiteindelijk wel 2 keer naar Mechelen gereden en 1 keer naar Lokeren (vanuit Leuven :( )

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Outerspace schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:38:
Tweakers.net Pricwatch -> en dan kijken naar bepaalde belgische winkels :)
Is ook heel mager :)

Loveno vind ik redelijk dure prijzen hebben. Mijn grote favoriet is toch Tones. Goeie service. Harde schijf kapot? Tegen een zacht prijsje omgeruild voor een met dubbele capaciteit :D. Altijd erg correct. Misschien niet zo'n uitgebreide keuze, maar is redelijk dichtbij (woon zelf in Sint-Niklaas). Mocht je zelf in het Sint-Niklase wonen: VicPC heeft altijd bodemprijzen (in de buurt of onder die van Tones, die ook wel redelijk goedkoop zijn). Maar de eigenaar van VicPC heeft niet echt veel pc-kennis... Een A7N8X-E met S-ATA m'neer? Ja dan moet ge toch twéé S-ATA harde schijven kopen hoor want ge kunt niet van S-ATA booten als ge die niet in RAID zet hoor... Fuck man. 7(8)7 Over Wallabie heb ik veel slechte dingen gehoord/gelezen.

[ Voor 60% gewijzigd door Borromini op 16-11-2005 12:06 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Nakebod

Nope.

Ik weet dat Perfect Systems zowel in Nederland als in België actief is -> http://www.perfectsystems.be
Heb alleen ervaring met shoppen in Nederland.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Bij jacobs hans ( www.jacobshans-it.be ) vind je toch ook redelijk wat gerief.
Is in de omgeving van Gent en heb er alleen maar positieve ervaringen mee.

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
Kijk ook eens naar www.pctools.be Liggen goed met hun prijzen. Hij kan doorgaans meer vastkrijgen dan in zijn online shop terug te vinden is. Vraag zeker ook eens naar de meest actuele prijzen, want die durven soms wel eens verschillen.

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 18:59
alternate verzorgt ook naar belgie!

Verwijderd

heel veel nederlandse webshops versturen naar belgie.
Maar sommige rekenen dan wel belachelijke bedragen aan voor verzendkosten.
Ik heb zelf nu al meermaals besteld bij azerty en in belgie laten bezorgen.
Zij hebben zeer redelijke bestelkosten, zijn snel en vaak erg goedkoop in de pricewatch.
Sallandautomatisering is ook niet al te duur met belgische verzendkosten en zijn ook vaak erg goedkoop

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

Dit is meer voer voor de ShopSurvey :). Belgische winkels zijn ook in de al genoemde Pricewatch te vinden.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.