[XP] Wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:48
Ik probeer XP erop te zetten alleen het werkt niet. ik heb met partition magic me 200GB Seagate opgesplits. 175GB voor mijn spullen. 15GB voor windows, dan doe ik de xp-cd erin en zegt hij het volgende als ik hem op de 15GB wil installeren. There are no windows compitable devices found. delete all devices and try again iets in die trand. maar die 175GB staat teveel data op.

Nu probeer ik het met de 120GB s-ata die ik normaal gebruik voor me windows ook 2 partities
C: Windows
D: Backup

Hier weer hetzelfde probleem. en heb ik beide hdd's aanstaan dan flipt echt heel me windows setup vroeger was het verholpen door de 200GB ff los te koppelen maar dat werkt nu ook niet meer.

Specs:
A8N-E
2x 256MB
3000+ Winchester
6600GT
NEC ND3540
Liteon 401S@811S ( zit niet aangesloten)
120GB maxtor diamondmax 9 S-ata
200GB Seagate
20GB Maxtor 54000RPM in een bracket voor school ook niet aanstaan.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Heb je wel aan het begin van de windows setup je sata drivers geladen? (F6 rammen in het begin van de setup, en later drivers van een floppy laden)

Last.fm

• SmoothTweaker
zitten standaard op de xpcd heb zo'n unattended CD.

Maar als ik me gewone xpcd pak dan hoef ik ook nog niet op F6 te rammen. is ckr zo met die nieuwe Nvidia chipsets? me pa moet het nog wel. maar bij hem kon het ook zonder met die unattended cd en werkte daar perfect in 1x die heeft ook 2 partities en zelfde maxtor hdd

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-03 11:34
Als je nu eens met de windows setup je partities indeeld? Lijkt me dan dat het moet lukken

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33

sapphire

Die-hard pruts0r

Dat is toch een nF4 bordje?
Als het goed is hoef je dan sowieso geen F6 te rammen omdat windows de SATA controller van de nF4 standaard pakt.

Gabriël AM5

• SmoothTweaker
Ook al geprobbert ook met partition magic 8.0 DOS based.
nu doe ik net me 120GB s-ata erin, boot hij nu niet eens meer voorbij de post. Geheugen test. Nforce 4 chipset en daarna moet komen detecting IDE devices en daarvoor haakt hij. wat ik ook doe hij wil maar niet door booten
sapphire schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:22:
Dat is toch een nF4 bordje?
Als het goed is hoef je dan sowieso geen F6 te rammen omdat windows de SATA controller van de nF4 standaard pakt.
Inderdaad

Edit: Probleem verholpen... andere xpcd gepakt en die deed het wel systeem is niet echt wat je zegt stable maar het werkt

[ Voor 45% gewijzigd door SmoothTweaker op 15-11-2005 21:49 ]

Pagina: 1