Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Zoals je misschien is opgevallen toen je in Windows Operating Systems rond keek, beginnen bijna alle topics met bijvoorbeeld [XP] of [2000] maar ik kan me voorstellen dat je daar over heenkeek. Toen jev vervolgens de Windows Operating Systems Policy doorlas, las je echter dat dit verplicht is in Windows Operating Systems en toch staat het er geen OS in je topictitel 
Oftewel - welke Windows versie hebben we het hier over?
XP, sorry. Geld voor WIndows algemeen, tenmisnte Xcopy bestaat volgens mij al sinds Win95, sowieso sinds 2000.elevator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:02:
Zoals je misschien is opgevallen toen je in Windows Operating Systems rond keek, beginnen bijna alle topics met bijvoorbeeld [XP] of [2000] maar ik kan me voorstellen dat je daar over heenkeek. Toen jev vervolgens de Windows Operating Systems Policy doorlas, las je echter dat dit verplicht is in Windows Operating Systems en toch staat het er geen OS in je topictitel
Maar mijn vraag gaat dus over een commandline tooltje/commando, moet dit misschien naar het SA forum?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Verwijderd
dat wil niet zeggen dat er geen nieuwe opties bijkomen. veel cmd commands hebben behoorlijk wat switches erbij gekregen in de loop der jaren.borgdaville schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:46:
[...]
XP, sorry. Geld voor WIndows algemeen, tenmisnte Xcopy bestaat volgens mij al sinds Win95, sowieso sinds 2000.
Maar mijn vraag gaat dus over een commandline tooltje/commando, moet dit misschien naar het SA forum?
robocopy idd.