Toon posts:

[Samsung 760BF TFT] Helderheid instellen kan alleen via Win?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen!

Zojuist mijn Samsung 760 BF TFT binnen gekregen. Geweldig mooi scherm wat perfect past bij mijn Apple iBook. Nu heb ik alleen een probleem:

Als ik de helderheid wil instellen gaat dit niet via het beeldscherm zelf omdat hier geen knopjes op zitten. Nu levert Samsung wat programmaatjes mee om o.a. dit in te stellen.
MAAR je raad het al: Alleen windows software...

Heeft er iemand een idee om dit te kunnen instellen? (via de kalibratie stuit ik op hetzelfde probleem!)

Groeten Frank

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
WTF?! Dat is wel heel gestoord, dat je't alleen via software aan kan sturen. Aan de andere kant: stond dat er niet bij in de specs?

Liege, liege, liegebeest!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Ik heb je tamelijk onduidelijke topic-title even aangepast.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:51:
WTF?! Dat is wel heel gestoord, dat je't alleen via software aan kan sturen. Aan de andere kant: stond dat er niet bij in de specs?
Stond verder geen extra informatie bij. Alleen van die software, geen informatie dat er geen knoppen op zitten... Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik dit op mijn Mac niet kan regelen!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Mac versie van MagicTune

Via http://www.samsung.com/Pr...gictune/magictune_05s.htm en dan: MagicTune for Mac downloads

[ Voor 67% gewijzigd door sjaakaq op 15-11-2005 15:53 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Werkt het?

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
nee! denk dat ze voor mijn besturingssysteem nog geen software hebben ontwikkeld!

Verwijderd

Ben blij dat ik dit lees wou zelf ook een Samsung TFT kopen voor mijn PM, maar als ik zo lees dat die tools niet werken moet je dus al één nemen die knopjes heeft, en dat zijn de nieuwste schermen niet meer :/

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:50

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:17:
nee! denk dat ze voor mijn besturingssysteem nog geen software hebben ontwikkeld!
Maar, het is een Mac versie van Samsung zelf zo te zien. Waarom werkt het niet, en kun je dan niet contact opnemen met Samsung?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
volgens mij is het al opgelost
Pagina: 1