Problemen na upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 12:31
Hallo allemaal,

Ik heb sinds ik mijn nieuwe videokaart (V9999TD /6800 TD) heb geplaatst problemen met vastopers en spontane reboots. Deze vinden plaats op onwillekeurige momenten. De ene keer loopt mijn systeem zonder problemen uren achter elkaar, maar soms is het binnen een minuut gebeurt. Ik vroeg mij af of jullie misschien een idee hebben waar het probleem mogelijk ligt. Mijn vorige videokaart was een Radeon 8500.

Systeem:
WinXPMCE (SP2)
AMD XP 2400+
2x 512 mb DDR 400
A7N8X (rev 1.4, nForce 5.10)
Geforce 6800 TD (77.79_winxpmce)
Levicom 500 watt PSU

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:46

DefLite

Why so serious?

ik denk een zwakke/ gare voeding maar je voeding zou goed genoeg moeten zijn.
driverprobleem probeer nieuwe driver of drivers van www.omegadrivers.net? stel eens dat als je pc reboot dat je dan een foutmelding te zien krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door DefLite op 15-11-2005 11:22 ]

Verwijderd

Heb je de drivers van je ATI kaart wel geod verwijderd dit kan nog wel eens problemen opleveren met het wisselen van ATI naar Nvidia of anders om.

• Rimshim
Ik heb een verse format gedaan met deze videokaart.Ik heb ook practisch alle drivers geprobeerd van de nieuwste van nvidia tot die van omega, waarbij ik geen verschil heb opgemerkt. Ik zat zelf ook aan de voeding te denken. Ik heb overeenkomende problemen gehad met dezelfde voeding die ik toen terug gestuurd heb. Denken jullie dat de voeding van de arctic silentium T2 (seasonic) voldoende zal leveren voor mijn systeem?

Verwijderd

Rimshim schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:34:
Ik heb een verse format gedaan met deze videokaart.Ik heb ook practisch alle drivers geprobeerd van de nieuwste van nvidia tot die van omega, waarbij ik geen verschil heb opgemerkt. Ik zat zelf ook aan de voeding te denken. Ik heb overeenkomende problemen gehad met dezelfde voeding die ik toen terug gestuurd heb. Denken jullie dat de voeding van de arctic silentium T2 (seasonic) voldoende zal leveren voor mijn systeem?
Ik heb de zelfde kast met een zwaardere config dus dat zal zeker wel lukken.

• Rimshim
bedankt voor jullie snelle reacties! Ik denk dat ik genoeg weet
Pagina: 1