Toon posts:

[iPod Mini] Beveiliging of kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu wel eens zekerheid hebben. Het ligt zo; m'n ipod mini gaat soms niet meer aan. De enige optie is om het met Reset aan te krijgen. Als ik dat niet doe gaat ie na paar dagen wel weer aan, maar dan is de batterijen helemaal op en moet ik hem opladen. M'n vriend heeft precies hetzelfde probleem. Hij zegt dat het een beveiliging is en dat de ipod zichzelf helemaal uitzet...

Na de software update ben ik dit probleem tegengekomen, daarvoor had ik zoiets helemaal niet. Nou, is m'n ipod mini stuk of is het een of andere vage beveiliging die bij alle ipods zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

denk dat hij kapot is. want je ipod hoort gewoon op te starten wanneer je dat wilt

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Zet dan gewoon eens een oudere firmware terug? En ja, naar een tweetal dagen schakelt de iPod zich volledig uit en is ook bij mij de batterij redelijk leeg (5% ofzo)

Ik kan hem dan weer aanzetten door de knop midden in het clickwheel in te drukken

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
De iPod schakelt zichzelf al eerder uit. Na een dag ofzo gaat ie uit om z'n accu lading te sparen. Als je daarna een knop aanraakt moet ie eerst booten (het scherm met het Apple logo), voordat je weer muziek kan spelen.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet opgelet na hoeveel uur hij zich helemaal uitzet, maar voordat ik over de reset gebeuren wist(ik wist niet dat je hem zo kon aanzetten) ging 'ie dus uit, na paar dagen kon ik hem wel aanzetten (apple logo), maar dan was de batterijen helemaal op. Dus helemaal opladen, heel kort daarna(na paar keer aan en uit te doen) ging 'ie weer niet aan. Dit hele verhaal herhaalde zich tot ik er erachter kwam dat je met reset de ipod kon aanzetten.
Nu gebeurt het veel minder, maar soms moet ik hem toch weer via reset opstarten.
Ik heb nog paar maanden garantie, dus ik wilde zekerheid hebben of dit zo hoort of het een echte probleem is.

Ik heb overal gezocht, maar ik kan niet de oude firmware vinden... iemand die het wel weet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
Hoort bij de download site van Apple beschikbaar te zijn als je de lijst met alle updates uit het verleden opvraagt...

EDIT:
Ik heb even voor je gezocht en... crap... Niet dus.. Apple heeft de oude updaters weg gehaald van haar website... Mogelijk dat iemand hier op GoT er nog eentje voor je heeft?

Welk OS draait je computer: Windows of OS X? Als het goed is heb ik voor OS X nog een paar oude updaters liggen thuis.

[ Voor 57% gewijzigd door Liegebeest op 15-11-2005 12:54 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP. Ik heb zelf hele google afgezocht, maar ik kon nergens 1.3 versie vinden.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben als ik met hun ipod?
Pagina: 1