Goed alternatief voor Speednames?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107924

Topicstarter
Ik heb een aantal domeinen ondergebracht bij Speednames en ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief (139 euro per jaar voor alleen een .NL domein is natuurlijk een beetje teveel van het goede). Ik heb zo'n beetje alle bekende Nederlandse hosting providers bekeken, maar ik kan geen provider vinden die dezelfde opties biedt als Speednames.

Het idee is dat ik een aantal sites zelf ga hosten via mijn fast adsl verbinding (weblog, foto-album, etc) en dat ik zelf de controle heb over de domeinen en e-mail instellingen. Ik kan via het control panel dan zelf de domeinen via een domain-alias of web-forward naar mijn eigen server laten verwijzen. De e-mail van deze domeinen stuur ik gewoon door naar het e-mail adres dat ik van mijn access provider heb gekregen.

De zaken die Speednames aanbiedt zijn:

· FREE parking
· FREE e-mail forwarding (15, plus a wildcard)
· FREE web forwarding and web alias (15 in total)
· FREE sub-domain creation
· FREE DNS Control of MX-, A- & CNAME-Records
· FREE mail support

Nou is dat *FREE* bij deze jongens wel een erg ruim begrip omdat je dus behoorlijk wat euri's moet neertellen voor een .NL domein... Heeft iemand enig idee of er vergelijkbare diensten worden geleverd door een nederlandse provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 17:10
TransIP is een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38
Als je zelf je DNS beheert, hoef je alleen de domeinnaam nog maar te hebben. Dit kan idd bij transip, OpenProvider, of een van de vele anderen. Dan hoef je ook niet meer te kijken naar eigenlijk alle zaken die jij als 'FREE' opnoemt: je regelt ze gewoon zelf!