quikmail pro

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-02 11:13
tweakers,

zijn er misschien mensen met quikmail pro ervaring die mij kunnen vertellen hoe je de users netjes exporteert als overzicht. Dus alleen de e-mail adressen op een rijtje.

Het is niet de bedoeling om het later weer ergens te importeren, gewoon puur als overzicht.

Alvast bedankt,
Erik

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
heb je zelf al iets kunnen vinden?

als je hier kijkt dan kan je al wat dingetjes vinden

http://knowledgebase.outspring.com/

• keldererik
Ik heb wat google werk verricht, maar zonder veel succes. Bedankt voor je snelle reactie, ik ben nu aan het kijken op die knowledge base, en heb denk ik al wat gevonden, zo eerst eens testen. :)

• keldererik
het enige wat ik kan doen is ''save log''. (dan word het logbestand wat draait opgeslagen, moet ik dus niet hebben) Als ik alle users selecteer (32 in totaal) kan ik ze nog niet saven. Selecteer ik ze, en ga naar ''utilities => export => ..'' Dan maakt hij een filetje aan van 0byte, waar dus niks instaat.

Het gaat hier om quikmail pro Server.

Iig bedankt, ik ga verder zoeken.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
keldererik schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:41:
het enige wat ik kan doen is ''save log''. (dan word het logbestand wat draait opgeslagen, moet ik dus niet hebben) Als ik alle users selecteer (32 in totaal) kan ik ze nog niet saven. Selecteer ik ze, en ga naar ''utilities => export => ..'' Dan maakt hij een filetje aan van 0byte, waar dus niks instaat.

Het gaat hier om quikmail pro Server.

Iig bedankt, ik ga verder zoeken.
ken jij dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif?

Maar als het maar een paar gebruikers zijn ken je dan niet gewoon simpel een print-screen afdrukken? Het is niet zoals het hoort maar je hebt wel een lijstje :)

• keldererik
Er draaien hier meerdere servers, en ik heb het daar dus geprobeert en dat werkt wel, het ligt dus puur aan die ene server. Dit topic mag een slotje :)

• keldererik
Er draaien hier meerdere servers, en ik heb het daar dus geprobeert en dat werkt wel, het ligt dus puur aan die ene server. Dit topic mag een slotje :)

• keldererik
andreict schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:22:
[...]

ken jij dit knopje [afbeelding]?

Maar als het maar een paar gebruikers zijn ken je dan niet gewoon simpel een print-screen afdrukken? Het is niet zoals het hoort maar je hebt wel een lijstje :)
dat knopje ken ik maar word niet weergegeven. sorry

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Tsja, tijd voor wat zoekwerk leek me al, maar het is al opgelost.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.