Apache Tomcat hostprovider

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• hadebe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04 16:00
Ik heb al rondgekeken, maar kom er niet uit. Zijn er hostingbedrijven die de mogelijk tot draaien van websites op Apache Tomcat 5.5 met database MySQL 4.1 aanbieden? Overal worden Apache serverruimte aangeboden, maar Tomcat is bijna nergens goed mogelijk. We hebben een website gebouwd en lokaal draaien op een testserver, maar moet uiteindelijk extern gaan draaien.

Is zoiets mogelijk of zijn de eisen te groot en moet er meteen ergens een eigen server neergezet worden?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Tuurlijk is dat mogelijk, zoeken op google levert tig resultaten op van hosting met tomcat. Misschien dat de meeste niet adverteren met mysql 4.1 maar als je daar specifiek omvraagt is het misschien wel mogelijk.

• hadebe
Bedankt voor je antwoord. Ik had ook al gekeken, maar lijkt toch lastiger. Meestal professioneel gericht, terwijl ik meer een shared-server zoek van een paar honderd mb. Is dit mogelijk? Iemand ideeen?

• blackbit
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-01-2008

blackbit

626C6163 6B626974

Zelf ben ik heel tevreden van rimuhosting.com. Ik heb TomCat & JBoss support. Met volledige root access. Wil je een andere versie van TomCat? Go ahead and install! Verder goede support en prijs.

Edit : uiteraard is MySQL ook standaard aanwezig.

P.S. : please mention my domain (blackbit.net) if you decide to sign up - then I'll receive a 15$ credit :P

[ Voor 33% gewijzigd door blackbit op 15-11-2005 10:54 ]

• hadebe
Dank voor de reacties. Inmiddels een provider gevonden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mooi dan kan dit topic dicht. Het heeft namelijk niets met programmeren te maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.