Wie heeft hier ook last van: 's ochtends vroeg elke keer rond dezelfde tijd (ca. 4.30-5.30) gaat mijn vaste telefoon af en word ik uit mijn welverdiende nachtrust gewekt. Vanochtend dus weer en nu is de maat vol
. Ik wil weten wat het is en hoe ik het op kan lossen. Het gebeurde zo'n 3x achter elkaar met tussenpozen van 5-10 minuten. Zo eens in de zoveel tijd gebeurt dit (dus niet elke dag) en dat nu al een jaar lang.
Ik ben wel benieuwd wat het nou is. Het kunnen 4 dingen zijn: of mijn ADSL-modem stuurt een gek signaal over de lijn die mijn telefoon oppikt, of iemand probeert mij echt te bellen maar dat gaat elke keer mis (de piepjes), of het is een lijntest van KPN waar mijn telefoon gevoelig voor is, of mijn telefoon is gek geworden.
Vertel me niet dat ik 's nachts mijn telefoon uit moet doen, want dat is symptoombestrijding.
Ik ben wel benieuwd wat het nou is. Het kunnen 4 dingen zijn: of mijn ADSL-modem stuurt een gek signaal over de lijn die mijn telefoon oppikt, of iemand probeert mij echt te bellen maar dat gaat elke keer mis (de piepjes), of het is een lijntest van KPN waar mijn telefoon gevoelig voor is, of mijn telefoon is gek geworden.
Vertel me niet dat ik 's nachts mijn telefoon uit moet doen, want dat is symptoombestrijding.