De topic-titel is veranderd in Intel Centrino Notebooks terwijl ik toch echt had getypt : [Wat is dit nog waard] Sky Pentium4 i3742
Omdat het nut van mijn laptop een beetje aan het verwaarlozen is wil ik overgaan op een desktop, na veel research heb ik een keuze kunnen maken en wil ik een iMac G5 gaan kopen. Het enige wat mij nog tegen houdt is de prijs, dus had ik gedacht dat ik mijn laptop misschien wel zou kunnen verkopen om op die manier een deel van de iMac te kunnen betalen. Ik heb alleen geen idee wat deze nog waard is.
De specificaties zijn als volgt:
Sky i3742 Laptop
15" en laptop zelf is 330x270x41mm
Pentium 4 2.66GHz
1024 MB 2100 DDR Ram met garantie (net nieuw)
40 GB 4200RPM Harddisk
DVD-lezer/CD-brander
Geforce 4 440 Go met TV-out
Realtek Audio
4 x USB 2.0
Firewire
1x PCMCIA met mijn Linksys 54G WLAN kaart erbij
laptop is 2 jaar oud (geen garantie meer)

Mijn grote vraag is: "Wat is dit nog waard?"
Ik dacht dat er ook een topic was dat heette: wat/hoeveel is dit nog waard. Maar ik kon het niet vinden, ook niet met de search. Ook via google gezocht en kwam ik slechts uit op deze link
Omdat het nut van mijn laptop een beetje aan het verwaarlozen is wil ik overgaan op een desktop, na veel research heb ik een keuze kunnen maken en wil ik een iMac G5 gaan kopen. Het enige wat mij nog tegen houdt is de prijs, dus had ik gedacht dat ik mijn laptop misschien wel zou kunnen verkopen om op die manier een deel van de iMac te kunnen betalen. Ik heb alleen geen idee wat deze nog waard is.
De specificaties zijn als volgt:
Sky i3742 Laptop
15" en laptop zelf is 330x270x41mm
Pentium 4 2.66GHz
1024 MB 2100 DDR Ram met garantie (net nieuw)
40 GB 4200RPM Harddisk
DVD-lezer/CD-brander
Geforce 4 440 Go met TV-out
Realtek Audio
4 x USB 2.0
Firewire
1x PCMCIA met mijn Linksys 54G WLAN kaart erbij
laptop is 2 jaar oud (geen garantie meer)

Mijn grote vraag is: "Wat is dit nog waard?"
Ik dacht dat er ook een topic was dat heette: wat/hoeveel is dit nog waard. Maar ik kon het niet vinden, ook niet met de search. Ook via google gezocht en kwam ik slechts uit op deze link
[ Voor 10% gewijzigd door Mr.S op 15-11-2005 07:04 ]