Toon posts:

wireless verbinding valt weg: pos. ervaringen only

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"De wireless verbinding tussen router en netwerkkaart valt zomaar weg, en komt vaak pas terug na een reset van de router. Vreemd genoeg had ik voorheen nooit problemen".

Ik ben dit probleem via "de search" meerdere malen tegen gekomen. Vaak zie ik veel vragen, adviezen en antwoorden omdat meerdere, meestal persoonlijke, oorzaken c.q. oplossingen mogelijk zijn. Maar vrijwel nooit wordt DE OPLOSSING gegeven, van degene die de problemen hadden.

Deze topic is voor reacties/oplossingen van mensen die het aangegeven "wireless router/netwerkkaart-probleem" verholpen hebben. Thanks!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:10

samo

yo/wassup

Het nadeel aan dit soort problemen is dat het niet een en dezelfde oplossing heeft. Het kan liggen aan de kaarten, router, computer,software, os, instellingen, gebruiker, magnetron in de buurt, noem maar op.
Als jij verwacht dat wij je helpen is het handig meer informatie te geven over jouw setup, veel meer. Beantwoord bijvoorbeeld alle bovenstaande sleutelwoorden. Ook kan je zeggen hoe je verbinging weg valt... Of je p2p software gebruikt, ga maar door. Als het goed is heb je deze vragen ook al via de search gelezen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Zo werkt dit forum niet, als je zo'n initiatief wilt starten in het vervolg graag even in overleg.

Dit topic is gesloten.