Erg lage moderatie voor hulpreactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
In deze newspost op T.net waarop ik gewoon op een normale manier (naar mijn mening althans) duidelijk antwoord geef op de gestelde vraag in de subthread krijg ik een flamebait -1 en een troll -1 gemodereerd. Ik zie zelf ook geen enkele aanleiding om mijn post zo te modereren. Het mengt zich totaal niet in de discussie nVidia-ATI en is alleen bedoeld om antwoord te geven op de door thekip gestelde vraag :?.

Link erbij is wel makkelijk:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1456705

[ Voor 11% gewijzigd door Niles op 14-11-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

Link?

[ Voor 42% gewijzigd door TheBorg op 14-11-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:53

botoo

💀 too old to die young

* tikkie bij doet *
Blijft altijd gevoelig, die kaartendraadjes, zoveel users met lange tenen en korte lontjes . . . :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Puntje erbij. :) De troll en de Flamebait beoordeling slaan mijns inziens de plank volkomen mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

I had er al een puntje bij gedaan. Ik kan de juistheid van jou post niet bevestigen maar die troll/flame slaat idd nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
Bedankt :), ik had al wel zo'n idee dat deze moderators de plank volkomen mis hadden geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zag 'm ook, maar het is wel een overduidelijke dubbelpost. In de draad staat het namelijk wel 3 keer eerder uitgelegd in vrijwel dezelfde woordkeus. Aangezien je met 20 min echt voorkennis zou moeten hebben zit er vrees ik niet meer in dan een +1 dubbelpost niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Da's ei'k wel een beetje waar wat je nu stelt Ect :o
* botoo was op het verkeerde been door de troll en flamebait

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
Idd, ik zag het later ook pas, maar het is dan ook heel irritant dat Tweakers.net eigenlijk de mogelijkheid bied om zowel geneste post te laten zien, als in één lijst. Daardoor krijg je altijd mensen die gewoon een reactie plaatsen die dan niet in een subthread komt terwijl deze wel bedoeld is als reactie op een vorige post van iemand. Ik lees gewoon stuk voor stuk alle posts, en geef bij een vraag antwoord, als er dan verderop iemand anders al hetzelfde antwoord eerder had gegeven, tja...persoonlijk nogal onhandig systeem, altijd al gevonden.

Neemt naar mijn mening overigens niet weg dat het dan wel een flaimbait of troll behoort te krijgen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Niles op 15-11-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Niles schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:51:
Idd, ik zag het later ook pas, maar het is dan ook heel irritant dat Tweakers.net eigenlijk de mogelijkheid bied om zowel geneste post te laten zien, als in één lijst. Daardoor krijg je altijd mensen die gewoon een reactie plaatsen die dan niet in een subthread komt terwijl deze wel bedoeld is als reactie op een vorige post van iemand. Ik lees gewoon stuk voor stuk alle posts, en geef bij een vraag antwoord, als er dan verderop iemand anders al hetzelfde antwoord eerder had gegeven, tja...persoonlijk nogal onhandig systeem, altijd al gevonden.
Dat nesten heeft idd z'n nadelen ook, reacties worden regelmatig met dubbelpost gewaardeerd terwijl dat niet zo is (makkelijk controleerbaar door hetzelfde nieuws in een apart venster 'plat' te laten weergeven).
Ook zie je vaak dubbelposten omdat de prefs van iemand op +1 (=default) staan waardoor er hele slierten geneste reacties wegvallen omdat de eerste uit dat 'nest' een 0 score heeft.

Gelukkig heeft dat nesten ook z'n voordelen wel :).
Neemt naar mijn mening overigens niet weg dat het dan wel een geen flaimbait of troll behoort te krijgen :).
:+
Daar zijn we het wel over eens :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:48
ik wil niet rot doen, maar wat maakt 1 simpel puntje uit..? (no offense..)
Pagina: 1