Voor mijn ouders heb ik een dilemma:
Van het weekeind een NAD T743 gehaald, maar dat ding ruist de tent uit. Mijn ouders gooien dat ding terug naar de winkel, zeker na op internet nog een dozijn klachten over de kwaliteit van NAD en hun service afhandeling gelezen te hebben.
Nu ben ik op zoek naar een vervanging van deze NAD. De volgende eisen zijn van toepassing:
Moet leuk klinken bij een set Kef Q4 speakers. (5.1)
Mag niet hoger dan 14cm
Prijsklasse 700-1200 euro.
Nu was de NAD prima qua specs, maar voldoet dus niet.
Alternatieven:
JVC RX-D701
Harman Kardon DPR 2005
Philips DFR-9000
De Harman Kardon valt eigenlijk af met dezelfde reden als NAD. Er worden gewoon exemplaren afgeleverd die kapot zijn. Voor dat soort bedragen is dat belachelijk.
Nu zijn JVC en Philips niet meteen de eerste merken waar ik aan denk voor AV.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze of vergelijkbare spullen, of nog een alternatief?
Van het weekeind een NAD T743 gehaald, maar dat ding ruist de tent uit. Mijn ouders gooien dat ding terug naar de winkel, zeker na op internet nog een dozijn klachten over de kwaliteit van NAD en hun service afhandeling gelezen te hebben.
Nu ben ik op zoek naar een vervanging van deze NAD. De volgende eisen zijn van toepassing:
Moet leuk klinken bij een set Kef Q4 speakers. (5.1)
Mag niet hoger dan 14cm
Prijsklasse 700-1200 euro.
Nu was de NAD prima qua specs, maar voldoet dus niet.
Alternatieven:
JVC RX-D701
Harman Kardon DPR 2005
Philips DFR-9000
De Harman Kardon valt eigenlijk af met dezelfde reden als NAD. Er worden gewoon exemplaren afgeleverd die kapot zijn. Voor dat soort bedragen is dat belachelijk.
Nu zijn JVC en Philips niet meteen de eerste merken waar ik aan denk voor AV.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze of vergelijkbare spullen, of nog een alternatief?