Ik heb druk gezocht op GoT en via google verschillende sites met reviews doorgespit over verschillende GF 6600 GT kaarten, maar kan nergens de dimensies van de PCB achterhalen. Ik ben vooral benieuwd naar de lengte van het PCB waarop een GF6600 door de meeste fabrikanten is geplaatst. Ik wil dit weten, aangedien ik een GF6600 GT wil plaatsen in een HTPC waarin nog slechts beperkt ruimte aanwezig is (vooral in de lengte beperkt doordat er een 3.5 inch bracket voor hangt).
Hopelijk kan iemand die in het bezit is van een GF 6600 GT even een meetlat pakken en de lengte van zijn kaart opmeten, dan heb ik wat meer zekerheid bij het plaatsen van een bestelling voor een GF 6600 GT.
Je zou zeggen dat fabrikanten zulke informatie wel ergens in een specificatie document of ergens anders op de site hebben staan, maar met mijn zoekpogingen niet te vinden.
Hopelijk heeft iemand hier op GoT meer informatie ...
Hopelijk kan iemand die in het bezit is van een GF 6600 GT even een meetlat pakken en de lengte van zijn kaart opmeten, dan heb ik wat meer zekerheid bij het plaatsen van een bestelling voor een GF 6600 GT.
Je zou zeggen dat fabrikanten zulke informatie wel ergens in een specificatie document of ergens anders op de site hebben staan, maar met mijn zoekpogingen niet te vinden.
Hopelijk heeft iemand hier op GoT meer informatie ...