Lengte van GeForce 6600 GT PCB

Pagina: 1
Acties:

• TheX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:20
Ik heb druk gezocht op GoT en via google verschillende sites met reviews doorgespit over verschillende GF 6600 GT kaarten, maar kan nergens de dimensies van de PCB achterhalen. Ik ben vooral benieuwd naar de lengte van het PCB waarop een GF6600 door de meeste fabrikanten is geplaatst. Ik wil dit weten, aangedien ik een GF6600 GT wil plaatsen in een HTPC waarin nog slechts beperkt ruimte aanwezig is (vooral in de lengte beperkt doordat er een 3.5 inch bracket voor hangt).

Hopelijk kan iemand die in het bezit is van een GF 6600 GT even een meetlat pakken en de lengte van zijn kaart opmeten, dan heb ik wat meer zekerheid bij het plaatsen van een bestelling voor een GF 6600 GT.

Je zou zeggen dat fabrikanten zulke informatie wel ergens in een specificatie document of ergens anders op de site hebben staan, maar met mijn zoekpogingen niet te vinden.

Hopelijk heeft iemand hier op GoT meer informatie ...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Admin General Chat
Waarom zou je het hier niet plaatsen: Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 11 ;)

Om je toch nog even te helpen, kijk eens op deze site: http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv43-5.html en zoek op dimension ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2005 21:27 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

De lengt van de PCB van mijn kaart is 18cm op de kop. Ik denk dat hij standaard formaat is.

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Nee hoor disco stu:
Dimensions: 175x100x18mm (the last figure is the maximum thickness of a video card).
dit bij een Axle GeForce 6600GT AGP 128MB :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Outerspace schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:12:
Nee hoor disco stu:

[...]

dit bij een Axle GeForce 6600GT AGP 128MB :)
Aopen Aeolus 6600GT PCI-E. PCB zelf gemeten, dus niet metalen bracket waar connectors inzitten. Wel met een prulrolmeterke dus kan wat afwijken.

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:19:
[...]

Aopen Aeolus 6600GT PCI-E. PCB zelf gemeten, dus niet metalen bracket waar connectors inzitten. Wel met een prulrolmeterke dus kan wat afwijken.
Ik doel op standaard :) Ik denk niet dat alle kaarten even groot zijn om eerlijk te zijn :)

Wauw, een sig!

Pagina: 1