Toon posts:

driver gezocht voor usb memory stick win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
\mijn probleem is dat ik geen driver kan vinden voor mijn usb meory stick, van het merk, qdiu2disk, op de stick staat zelfs een internet adres vermeld, www.qdieurope.com. Maar deze site is volgens mij uit de lucht gehaald. \\\\\\\verder via google, kan ik niks geschikts vinden, ook niet via www.microsoft.nl

Wat een ellende met dat win98.

Kan iemand mij helpen, misschien met de juiste driver voor dit merk, of voor een algemene usb memory stick driver voor win98

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 20:17
Die website werkt bij mij gewoon

das alleen de startpagina

[ Voor 36% gewijzigd door Monsie op 14-11-2005 20:15 ]

Sign here please

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt wel, maar hij is niet meer geactiveerd.

er staat: This domain name expired on 11/08/2005 and is pending renewal or deletion

Voor de rest kan ik op die site geen driver vinden....

8)7

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zitten er geen USB support drivers bij je moederbord drivers? Bij MS zal je niets vinden, die vertrouwen er op dat 3rd parties USB drivers meeleveren bij hun producten. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
drivers voor het moeder bord heb ik niet meer, dit is een oude pc van mn vriendin. Maar er moet toch wel een manier zijn om dat ding aan de praat te krijgen.

Het rare is dat er bij device manager, geen geel teken komt, ook onder de categorie usb controllers komt er niks te voor schijn, nadat ik hem heb ingeplugt.

Bestaat er geen algemene usb driver die voor de meeste apparaten werkt.

alvast bedankt

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien dat je hier wat aan hebt:

http://www.experts-exchan...ems/Win98/Q_20851386.html

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Welke 98 heb je? Ik heb gehoort dat bij de servicepack voor 98SE ook generic USB drivers te krijgen zijn, en anders zijn er op de link-thread ook wel mensen die erover praten. Proberen waard

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962236/0

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Dat hoeft niet perse de fabrikant van de USBstick te zijn. Zo stond op mijn USB-stick www.mycom.nl
Kan dus gewoon reclame-opdruk zijn.

Ben ook tevergeefts opzoek geweest naar een generieke driver voor Win98.
Pagina: 1