Toon posts:

msn 7.5 logt automatisch uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een kleine 2 weken weer beschikking over internet thuis (het net) in die tijd hbe ik ook msn geupdate naar versie : 7.50311.
Maar nu steeds wordt msn na een kleine 5 minuten automatisch afgesloten, internet e.d. blijft wel beschikbaar, als ik dan opnieuw wil aanmelden lukt het niet, krijg dan een foutmelding en dat ik eventueel het probleem kan oplossen. Druk ik op die optie dan wordt er een scherm gestart en worden er allemaal optie afgevinkt en dan kan ik wel inloggen en dit probleem keert steeds terug.

Heb msn al meerdere malen opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijft terugkeren

Verwijderd

Virussen, spyware?
Scan je computer daar eens op.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Misschien heb je hier last van:

MSN netwerk nept ons :o

Sommige mensen melden daar ook dat hun verbinding verbroken wordt.

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers...6/0//download%2Cphp%2Cmsn

mhhhh werkt niet althans de link

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 17:41 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat Stamgastje eerder [rml][ MSN7.5] Filtert downloadlinks uit conversaties? *[/rml] bedoeld. MSN netwerk nept ons :o staat in de Tweakers Huiskamer, en daar heeft superjoden nog geen toegang tot. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Snap het niet heeft het dan te maken dat ik een link toegestuurd krijg?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, in MSN worden berichten waarin "download.php" staat geblokkeerd. Schijnt dus dat daardoor ook je verbinding weg kan vallen.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Precies, dat bedoelde ik.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:42:
Nee, in MSN worden berichten waarin "download.php" staat geblokkeerd. Schijnt dus dat daardoor ook je verbinding weg kan vallen.
en dan kan dus niet verholpen worden?
Pagina: 1