Toon posts:

Dell Dimension 9150

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Heb me aangemeld omdat ik in ieder geval om te beginnen jullie hulp even nodig heb.

Ik wilde een nieuwe pc kopen bij dell:

Processor Intel® Pentium® 4 630 (3.0GHz, 800FSB, 2MB Cache)
Microsoft besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
Geheugen 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (2x1024) Memory
Monitor Dell 19" Value Flat Panel (E193FP)
Video Kaart 256MB nVidia GeForce 6800 (DVI/VGA/TV-out)
Harde Schijf 250GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache
Optical drive 16x DVD+/-RW & 16x DVD Drives
Geluidskaart Sound Blaster® Live! 24-bit ADVANCED HD™ Sound Card
Speakers Dell A425 Midnight Grey speakers with subwoofer Euro version
Shipping Documents Documentation with European Power Cord
Gedis Bundle Reference 9150 Advanced D11916
Microsoft Application Software Microsoft® Works 7.0
IEEE 1394 IEEE 1394 PCI Adapter card

Dit zijn de meest belangrijke gegevens. Toetsenbord en muis niet speciaal. Heb ik zelf.
totaal: 1414.36 (1188,.. excl.BTW) We kunnen hem excl. BTW kopen vandaar.

Nu heb ik twee vragen. Heeft iemand ervaring met dell, deze pc, op of aanmerkingen.
Verder, kan ik met deze pc en dan vooral videokaart de nieuwste games goed draaien, of zou ik toch beter de geforce 7800 kunnen nemen tegen een meerprijs van 260 euro.

Alvast mijn dank!

Verwijderd

Topicstarter
Oeps vergeten, nog een extra vraagje. Heeft er iemand eventueel dan een ander adres waar je een computer kunt samenstellen?

greetz Repel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou het er persoonlijk gewoon mee proberen. Ziet er op zich al prima uit, die videokaart die er in zit zal het nog wel even trekken denk ik zo ;)
En als je dan op een gegeven moment uitgekeken bent, koop je een andere. net zo simpel.
Persoonlijk zou ik echter voor een zelf samengestelde PC gaan bij een kloonbouwer...dan weet je zeker dat je A-componenten hebt, en ook die kun je gewoon zonder BTW krijgen, mits je als bedrijf koopt :Y)
Sla er de pricewatch even op na en je weet hoeveel je dan kwijt bent.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Loop bij de gemiddelde computerwinkel om de hoek binnen, leg ze de offerte van Dell voor, en vraag wat ze er tegenover kunnen zetten. Dell is vaak helemaal niet zo goedkoop als ze zichzelf voordoen.
Pak bijv. Computerland, Paradigit, Funprice of Mycom (wat het dichtst bij je in de buurt zit).
Die kunnen vaak gewoon een maatsysteem voor je samen stellen.

Edit: Op iedere officiele factuur van een normale computerwinkel staat de BTW vermeldt.
Je ouders zullen waarschijnlijk via een eigen zaak ofzo de BTW kunnen terug vragen, dat kan dus ook met zo'n factuur. Hetzelfde geldt trouwens ook als er bijvoorbeeld een buitenlands woonadres o.i.d. kan worden opgegeven (buiten E.U. geloof ik).

[ Voor 33% gewijzigd door Brede P op 14-11-2005 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Paradigit en mycom en fun... heb ik al gekeken, kan toch niks samenstellen dat op dezelfde prijs uitkomt. Kan inderdaad nog proberen langs de winkels te gaan met een factuur. Iemand nog ervaringen?? :)

greetz,

Repel

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Repel, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.