probleem met laptop

Pagina: 1
Acties:

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoi,
ik heb sinds 1 jaar een laptop van het merk Maxxdata, type Ram2000.
als ik de laptop in de slaapstand doe (dichtklappen) en ik hem weer open dan geeft de laptop geen beeld, zo nu en dan wel, maar dat is zelden.
weet iemand het kan zijn?
alvast bedankt

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-02 13:21
heb je nog garantie?
zo ja, claim hem :Y)
wat gebeurt er als je hem na het dichtklappen nou reset dmv de powerbutton 5 sec in te houden.
als dat niet werkt wat gebeurt er als je de accu eruit haalt en hem opstart?

I've GoT a solution

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 19:53
Misschien handig als je even wat details vermeld zoals merk, of dit altijd al zo is geweest of pas sinds een bepaalde periode.

Met deze informatie kan niemand je probleem oplossen! ;)

• A.Kebab
  • Niet online
oke,
het merk is maxxdata, de hij doet dit sinds 2 maanden en ik start hem altijd opnieuw op,
maar ik vind het redelijk irritant, 10 sec knopje indrukken en dan weer opnieuw opstarten, lijkt me ook niet heel bevordelijk voor de laptop.
trouwens als hij uit stand by komt draait de fan wel en lijkt hij het gewoon te doen maar zonder beeld.
Hij is trouwens wel een keer opengemaakt door de "computerman" van mijn vaders werk en die heeft hem schoongeblazen, kan het daar misschien fout zijn gegaan (ik weet niet of het nou voor of na is begonnen:x)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Wat gebeurt er als je hem weer dicht- en openklapt? Ik heb ook soms dat mijn laptop (antieke compaq) wanneer hij in standby is gegaan wanneer het scherm openstaat, het scherm niet weer start, tot ik het scherm ff toe- en openklap (staat wel ingesteld dat hij niets doet wanneer het scherm dichtgeklapt is).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• A.Kebab
  • Niet online
foutje, de laptop is van cybermaxx ('t lijkt ook zo op elkaar :+ )
Pagina: 1