Toon posts:

Logitech MX510 (muis)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik deze muis al een hele tijd en heb er nooit geen problemen mee gehad... tot voor kort
Een tijdje geleden begon die op zichzelf te scrollen, zonder dat ik aan mijn muis kwam.
* Als ik de scrollfunctie in de eigenschappen van de muis uitschakelede, bleef hij toch uit zijn eigen scrollen.
* Ik heb ook al verschillende keren de muis herinstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
* de muis is als usb-apparaat ingeschakeld, wat al de hele tijd zo is, men koppelstuk naar gewone seriële ingang ben ik kwijt, dus kon ik dat niet proberen
Ik heb Win XP SP2 met de normale updates en ook de laatste drivers van men mobo, muis e.d.

Kan iemand me helpen?
Dank bij voorbaat

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Nog geen problemen mee gehad. Heb je wel geprobeerd de muis schoon te maken? Er blijft altijd wat huidsmeer overal tussen zitten, dit kan de werking natuurlijk aantasten.

Verwijderd

Topicstarter
heb men muis volledig uitgekuist...helpt niet, iemand anders?

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01 13:26

Sir_G-nius

- - -

Last van spyware? En anders even je muis in een andere USB poort proberen.
Heb je er overal last van? Zowel in IE als in Windows Verkenner?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 19:39

BHQ

Heb je er ook last van als je je muis uitplugt?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-02 14:35

Hu9o

Schokkend

misschien is het muiswieltje lam? Als je nu heel zacht aan het wieltje draait, stopt het scrollen dan?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
heb er overal last van... heb men pc met verschillende programma's gecheckt op virussen en spyware, en alles uitgekuist... geen effect gehad,
ook het versteken van usb-poort helpt niet...
hij heeft ook soms de neiging van automatisch terug naar de vorige pagina te gaan op internet (der zit daar zo'n knop volgende en vorige op, weljah, die zou hij ook wel eens automatisch durven gebruiken)

nog andere voorstellen?
Pagina: 1