Ik heb problemen met hoge ping waarden in ASE ( All Seeing Eye) na herinstallatie van XP Pro. Ik geraak op bijna geen enkele gameserver meer binnen. Ik beschik over een internetverbinding via de kabel en om te surfen en te downloaden heb ik geen problemen.Ook op de andere PC's binnen mijn netwerk heb ik geen problemen.Dit is al de 2de keer dat ik dit tegenkom, destijds opgelost met nogmaals te herinstalleren
heeft hier iemand ervaring mee of kan er mij iemand helpen waardoor ik systeem niet nogmaals opnieuw moet installeren.
Niet eerst de firewall aangezet toen je XP had geinstalleerd? Dan zit je nu helemaal onder de virussen. een oude XP (sp1 of daarvoor) is zo kwestabaar voor virussen dat je zonder firewall (/router) binnen 28 seconden een virus/worm te pakken hebt. Die worm is nu zo druk bezig te zenden dat je ping helemaal onderuit gaat.
Dus opnieuwe instaleren -> firewall aan (of router ertussen) -> connecten met internet -> XP updaten.
Dus opnieuwe instaleren -> firewall aan (of router ertussen) -> connecten met internet -> XP updaten.
[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 14-11-2005 17:41 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Is wat jij zegt niet en beetje overdreven?leuk_he schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:41:
Niet eerst de firewall aangezet toen je XP had geinstalleerd? Dan zit je nu helemaal onder de virussen. een oude XP (sp1 of daarvoor) is zo kwestabaar voor virussen dat je zonder firewall (/router) binnen 28 seconden een virus/worm te pakken hebt. Die worm is nu zo druk bezig te zenden dat je ping helemaal onderuit gaat.
Heb je een (goede) virusscanner geinstalleerd, probeer dan eens een complete systeemscan en kijk je processen even na. En anders misschien nog een herinstallatie proberen?
Verwijderd
neej tis niet overdreven want ik heb het ook een keer gedaan.. herinstallen en als ik niet meteen sp2 installeeerde dan had ik het blastervirus binnen... dus het zou heel goed kunnen dat ie een worm te pakken heeft
Er zit router tussen met firewall En XP Pro met SP2 werd geinstalleerd Antivirus is Symantec corporate die op mijn server draait.leuk_he schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:41: