[PRS] 'Waarschuwing' in verband met niet updaten?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
erouderde gegevens in betrouwbaarheidsdatabase

(tweede waarschuwing)

Beste Robin4,

De door jou ingevoerde betrouwbaarheidservaringen met de AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed) bevatten verouderde gegevens die meer dan 5 maanden geleden voor het laatst zijn geactualiseerd. Exemplaren die langer dan 7 maanden niet zijn geupdate, zullen op de status 'buiten gebruik' gezet worden. Om de database betrouwbaar te houden is het belangrijk dat de gegevens regelmatig geactualiseerd worden.

Het actualiseren van je gegevens is zeer eenvoudig. Volg de onderstaande link en klik op de submitbutton:

Link: http://tweakers.net/produ...ouwbaarheidsenquete/97744

De huidige status van de exemplaren in de database is als volgt:
Omschrijving Ingebruikname Status Uit gebruik / defect Update
1. AMD Athlon 64 3200+ januari 2004 Ingebruik 25-04-2005

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Tweakers.net

P.S.: Uiteraard is dit ook een mooi moment om ervaringen met nieuwe producten die je hebt gekocht in de Productsurvey te plaatsen! Via de Survey manager kun je ervaringen en beoordelingen toevoegen en wijzigen.

Waar slaat dit op waarom ik hier een waarschuwing steeds voor krijg? Ik vul een product survey om mensen te laten weten hoe ik over een bepaald artikel denk/vind.
Ik vind dat gewoon nergens opslaan dat als je survey te oud is (blijkbaar) dat je hiervoor een waarschuwing voor moet krijgen. Waar slaat dit in hemels naam op? Krijg ik zeker bij de derde waarschuwing zeker een BAN? Weet je wat ik doe, ik vul jullie product survey helemaal niet meer in dan heb ik ook steeds geen waarschuwing van jullie. En dan blijft de product survey lekker leeg.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het is echt onnodig om meteen te gaan pannikeren en met beschuldigingen te gooien ;). Volgens mij betreft het namelijk gewoon een 'waarschuwing' in de zin van 'we verwittigen je even zodat je er misschien aan kunt denken je survey te updaten' en gaat het niet om een 'officiële waarschuwing' in de zin van een sanctie die in je notes opgenomen wordt.

Maar dat komt een FP Admin of zo zometeen wel bevestigen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehm, volgens mij is het gewoon puur bedoelt als melding ?

Ik kan je ook waarschuwen als je bijna de plomp infiets, dat lijkt me juist alleen maar positief ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 14-11-2005 17:39 . Reden: bedoelT ja! ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan je in dit geval niet beter 'herinnering' in plaats van 'waarschuwing' gebruiken? Dat staat in mijn ogen veel vriendelijker naar de gebruiker toe.

[ Voor 10% gewijzigd door PierreAronnax op 14-11-2005 17:43 ]

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

crisp

Devver

Pixelated

Toch ben ik het wel met TS eens dat 'waarschuwing' wel verkeerd gekozen is; 'herinnering' was beter geweest imho.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik zie dat de tekst verkeerd is geformuleerd. :X

Deze "waarschuwing" is absoluut geen Officiele Waarschuwing en heeft dan ook totaal geen invloed op een eventuele ban. :)

De "waarschuwing" betreft in dit geval een mededeling dat je Product Survey zal verdwijnen wanneer je deze niet bijhoudt. Om de Product Survey actueel te houden worden oude niet meer up to date surveys verwijderd. Daardoor zitten we, over een aantal jaar, niet met een verouderde niet acurate Product Survey.

Nogmaals deze waarschuwing zal je nooit en te nimmer een ban opleveren. We zijn alle users die de moeite nemen een Product Survey te schrijven daar juist erg dankbaar voor. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Longbeard op 14-11-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Oke dan snap ik het wel en dan is het goed. Deze kan dan van mij part wel op slot.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 20:24

Inge Janse

post-l33t

Longbeard schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:46:
Ik zie dat de tekst verkeerd is geformuleerd. :X
Met Coolmaster en crisp. Wordt 'Waarschuwing' herschreven naar 'Herinnering' oid?

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quinone schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:30:
[...]

Met Coolmaster en crisp. Wordt 'Waarschuwing' herschreven naar 'Herinnering' oid?
Ja, ik ga daar naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ + gratis titelupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En inmiddels aangepast :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Misschien om het in de trand van een aanmoediging te doen zodat het wat vriendelijker en wat minder verplichtend overkomt. Hier onder mijn idee van een eventuele aanpasing:

--------------------------------------------------------
(Aanmoediging/aanbeveling)

Beste,

De door jou ingevoerde betrouwbaarheidservaringen met de (PRODUCT) bevatten gegevens die meer dan 5 maanden geleden voor het laatst zijn geactualiseerd.

Wij zouden het bijzonder op prijs stellen indien je deze gegevens actualiseert.

Het actualiseren van je gegevens is zeer eenvoudig. Volg de onderstaande link en klik op de submitbutton:

Link: http://tweakers.net/produ...ouwbaarheidsenquete/97744

De huidige status van de exemplaren in de database is als volgt:
Omschrijving Ingebruikname Status Uit gebruik / defect Update
1. AMD Athlon 64 3200+ januari 2004 Ingebruik 25-04-2005

Exemplaren die langer dan 7 maanden niet zijn geupdate, zullen op de status 'buiten gebruik' gezet worden, en dat zou zonde zijn van je bijdrage/inzet. Om de database betrouwbaar mogelijk te houden is het belangrijk dat de gegevens regelmatig geactualiseerd worden vandaar dit "vrijblijvende" verzoek.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:25

Garyu

WW

Verwant vraagje: wordt eigenlijk de hele Product survey de prullenbak ingesodemieterd wanneer die ouder dan 6 maanden is? Of alleen de betrouwbaarheidsenquete-ervaringen?

Een productsurvey veroudert immers niet, alleen de betrouwbaarheidsgegevens hoeven niet meer te kloppen. Of zien jullie dat anders?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het gaat alleen om de betrouwbaarheidsgegevens, zo blijkt uit de mail. De survey zelf is natuurlijk nog onverkort van kracht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even een oud topic te hergebruiken.... ;)

"Verouderde gegevens in Tweakers.net betrouwbaarheidsdatabase" heet het trouwens tegenwoordig, maar de meeste van jullie weten dat al uit ervaring.

Ik heb geen probleem met de mailtjes, en klik, klik, klik, het is weer bijgewerkt.
Waar ik wel een beetje een "probleem" mee heb is de periode die gebruikt wordt. Voor de PC's of onderdelen daarvan is bijwerken om het half jaar of zo nuttig, maar voor andere dingen?
Ik heb deze bijvoorbeeld: Canon 500D Close-up Lens al 4 keer bijgewerkt. Dat is een stuk glas dat waarschijnlijk langer meegaat dan ikzelf! (Bij normaal gebruik.)

Datzelfde geldt natuurlijk voor alle lenzen, en wellicht andere producten in de Pricewatch. Is het geen idee om voor dat soort producten de periode te verlengen?
Pagina: 1