7800 gtx draait op 275 Mhz

Pagina: 1
Acties:

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 08:41
Mijn probleem is dus: Ik heb net uit de doos een mooie XFX 7800 GTX gehaald. Ik stop hem erin. GPU kloksnelheid is 275 Mhz. Ik lijkt me toch wat aan de lage kant. Ook ligt mijn geheugen klok op 628 Mhz, maar dit komt denk ik omdat het Dual DR is. Maar komt het omdat hij terug klokt omdat hij niet in gebruik is? en hoe krijg ik hem altijd op 450 Mhz. Op google waren alleen maar rare talen over het probleem en GoT gaf geen zoek resultaten. Dus even snel gepost :)

Verwijderd

Hoi,

dat is geen probleem, in 2d mode draait een GTX op 275Mhz, het ram is inderdaad ddr (gddr3) dus dat loopt op 1250Mhz in jouw geval.
Zodra je kaart in 3d mode gaat dan klokt hij op de 450Mhz meen ik, Er zijn ook kaarten die hoger klokken in 3d.

Grtz
IJsbl0k schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:12:
Mijn probleem is dus: Ik heb net uit de doos een mooie XFX 7800 GTX gehaald. Ik stop hem erin. GPU kloksnelheid is 275 Mhz. Ik lijkt me toch wat aan de lage kant. Ook ligt mijn geheugen klok op 628 Mhz, maar dit komt denk ik omdat het Dual DR is. Maar komt het omdat hij terug klokt omdat hij niet in gebruik is? en hoe krijg ik hem altijd op 450 Mhz. Op google waren alleen maar rare talen over het probleem en GoT gaf geen zoek resultaten. Dus even snel gepost :)

• Dedgeh
  • Laatst online: 03-06 08:41
hm, gelukkig is het wat ik al dacht. Maar ik vond het de moeite en het geld wel waard om het even te checken. bedankt

• Neok_
  • Niet online
IJsbl0k schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:16:
(..) Maar ik vond het de moeite en het geld wel waard om het even te checken. bedankt
offtopic:
Sinds wanneer betalen mensen om hier op GoT te posten :+

• FiXeR.nl
  • Niet online
Neok_ schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:19:
[...]

offtopic:
Sinds wanneer betalen mensen om hier op GoT te posten :+
Haha, zo las ik het ook..