Hauppage en macrovision

Pagina: 1
Acties:

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb de volgende vraag, ik wil een Media Center neer gaan zetten met hierin een Hauppage TV kaart. Een vraag waar ik nog steeds mee loop is het kopieren van oude video banden. Ik ben in het bezit van een hele grote collectie Disney Video banden die erg veel door de kinderen worden bekeken en kapitalen gaat kosten als ik het wil kopen op DVD. Nu wil ik de banden via de TV kaart over gaan zetten naar Harddisk en DVD, probleem is dat de banden allen zijn beveiligd met de macrovison beveiliging. Is er iemand die hier ervaring mee heeft icm Hauppage en of er een fix is om dit "probleem" te verhelpen ? Ik weet dat je er hardware tussen kan zetten, maar is het ook mogelijk om het uit te schakelen op de TV kaart ?

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• Axeman412
Even een schopje !

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Macrovision heeft alleen maar effect op VHS banden. Als je het beeld via je TV kaart goed kunt bekijken, dan kun je het ook precies zo opnemen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Axeman412
Bedankt, dan denk ik dat ik voor een hauppage ga !

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Mail ze anders gewoon even ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?