Toon posts:

[xbox] iso file probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

ik het volgende probleem. Ik heb een omgebouwde xbox. Als ik nu een iso file van mijn pc harddisk upload naar de harddisk van de xbox. Dan werkt deze niet. Het gaat om iso files van games. De iso file upload ik doormiddel van qwix, deze geeft aan dat het allemaal is goed gegaan. De file staat dan op de xbox op F/GAMES/<naam van de game>. Ik zie het spel dan wel netjes in de lijst erbij staan, echter als ik hem selecteer krijg ik alleen een loading scherm. Waarna hij na een aantal seconden op zwart schiet, waarna ik weer terug keer naar het opstart scherm. Vreemde is dat het in het begin wel gewoon werkte, is na die tijd in de configuratie niks veranderd. Heb verschillende iso files geprobeerd, maar allemaal geven ze dit probleem.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:

Op google gezocht hier stond dat het misschien aan de harddisk kon liggen. Deze moet op locked staan. Dit was ook het geval. Op unlock gezet en nogmaals geprobeerd, maar geen succes. Heb de iso file op DVD gebrand. Als ik hem dan op de xbox wil uitlezen, dan krijg ik unknown media.

Vandaar dat ik jullie hulp inroep. Hoop dat jullie een idee hebben.

Verder zou ik graag weten of jullie nog goed tutorials site weten. Ken xbox-scene.com maar misschien hebben jullie er nog een aantal meer die de moeite waard zijn.

Alvast hartelijk dank

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Al eens gekeken of de game NTSC is of PAL? Je xbox zal op auto staan. Maar ik heb het ook wel es gehad met TimeSplitters o.a. Na de Xbox op NTSC te zetten deed hij het ineens wel.

En unknown media kan best zijn omdat je xbox het type DVD niet kan lezen. Topic start staat daar wat info over.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:23
je zou eens een ander programma kunnen proberen. Qwix werkte bij mij ook niet helemaal goed. Ik gebruik nu suxx om m'n iso's the unpacken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Zelf pak ik een iso altijd uit met c-xbox tool en kopieer deze dan naar de xbox. Hiermee kan je ook xbox iso's maken, xbe-titels editten, en enz...

Meer over xbmc:[rml][ xbox] Xbox media center - Deel IV[/rml]

[ Voor 21% gewijzigd door Pjottski op 14-11-2005 15:53 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Topicstarter
DropDeadGorgeous schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:44:
Al eens gekeken of de game NTSC is of PAL? Je xbox zal op auto staan. Maar ik heb het ook wel es gehad met TimeSplitters o.a. Na de Xbox op NTSC te zetten deed hij het ineens wel.

En unknown media kan best zijn omdat je xbox het type DVD niet kan lezen. Topic start staat daar wat info over.
Heb het zowel met NTSC als PAL games :'(

Heb een Samsung DVD-drive dus deze zou compatible met CDR/CDRWDVDR/DVDRW moeten zijn. Had de iso met Nero gebrand en toen geen foutmelding ontvangen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens een ander programma proberen om de iso files te uploaden. Wel vreemd dat het in het begin wel gewoon goed werkte, maar goed.

Verwijderd

Probeer eens een nieuwere versie van je dashboard of een ander dashboard.

Verwijderd

je moet als je in hardisk f zit, de map selecteren waar je game in zit en kiezen voor default.xbe,
als ik me niet vergis selekteer jij update.xbe dan gaat ie laden inderdaad.

bij mij werkt dit.

gr deli8

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:19:
je moet als je in hardisk f zit, de map selecteren waar je game in zit en kiezen voor default.xbe,
als ik me niet vergis selekteer jij update.xbe dan gaat ie laden inderdaad.

bij mij werkt dit.

gr deli8
Ik selecteer de game gewoon vanuit een lijst. Dus kies zelf niet de default.xbe of update.xbe. Ik ga wel even kijken of dit werkt. In indergeval alvast bedankt voor de tip.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Dit neigt me teveel naar illegale meuk.
Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.