Toon posts:

[XP] Muis lagged als ik een venster maximaliseer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein maar zeer irritant probleem met mijn muis (op het scherm dan :9 ) Wanneer ik iets heb staan in de taakbalk en ik wil dat maximaliseren of tevoorschijn halen en ik beweeg mijn muis tegelijkertijd naar een andere plek, blijft ie steken op de plek voor de taakbalk, totdat ik daadwerkelijk het scherm voor mijn neus hep van wat ik openende.

PC SPECS:
amd athon 3000+
asus a8n-sli
1 GB ddr
gigabyte radeon x800
windows xp proffesional 32 bit
directx 9.0c
razer diamondback (met de nieuwste drivers van razerzone.com, eerst drivers van de razercd)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 13:10

amd187

Ondertitel

Mischien de animatie bij maximaliseren en minimaliseren uitschakelen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik begin even met je topic titel aanpassen - want 'een soort mouselag' zegt natuurlijk niets over welke Windows versie je draait en dat zien we wel graag, daarnaast zegt het zo weinig over je vraag ;)

Verder- heb je dit probleem altijd of soms? Als je applicatie die uit geheugen gepaged is namelijk terug in het geheugen gebracht wordt is dat erg veel IO activiteit - als je PC daar niet zo goed mee om gaat kan het idd zo zijn dat je mouse wat achter blijft :)

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-03 13:00

Beercase

So soft!

Miss staat smart move aan? In de opties van je muis, gaat ie mooi naar de plek waar MS denk te moeten zijn :S

[ Voor 4% gewijzigd door Beercase op 14-11-2005 15:32 ]

Hang loose, KiteSurfing for life!

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem komt niet altijd voor merk ik nu :(

Verwijderd

Topicstarter
Nu na een snelle ontdekking blijkt het dat het alleen lagt als ik teamspeak aan hep :? Ik instaleer het ff opnieuw, kijken of het nog terugkomt :Y)

Raar, maar het blijft alsnog, en het blijkt ook met minimaliseren in taalbalk zo te zijn, alleen met teamspeak.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gokje: 'Teamspeak' neemt behoorlijk wat geheugen weg waardoor andere programmas weggepaged worden.

Op het moment dat je die prorgammas terug actief maakt en je muis even stottert, hoor je je harddisk dan ook erg trashen enzo? :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me sterk >:) aangezien de pc beneden dit probleem niet heeft, en die het met gemak trekt terwijl ie langzamer is :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit was ik vergeten: de pc beneden heeft 512 mb ddr, en ik 1 gb ddr. TS is een klein progje wat nauwelijks ruimte vangt, en al helemaal niet 1 gb ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 20:55 ]

Pagina: 1